Ursprungligen postat av Alman
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Visa upp era ambassadeurer
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Marfal Visa inlägg
Jo jag förstår att aluminium är mjukt och känsligt. Dock tänkte jag inte på det innan jag började använda rullen. Men får se det som en läxa för framtiden.
Repade rullen när jag lutade spöt mot årtullen. Sen
ramlade jag in i spöt och klämde rullen mellan mitt arsle och årtullen :-)
Är skitnoga sen dess med hur jag lägger ner spöt vid landning av fisk.
Kommentera
-
Man är ju olika. Jag bryr mig inte speciellt kring det kosmetiska utan skulle absolut kunna lägga rullen på betongpiren varje gång trots att jag vet att det repar. Vet att det retar en del men som sagt, man är olika kring det. Jag tycker det borde vara jobbigt att vara så pedantisk med grejerna men så länge var och en är glad över sitt så är väl allt bra antar jag :-)Är man inte lite galen så är man inte riktigt klok!!!
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Geronimo Visa inläggMan är ju olika. Jag bryr mig inte speciellt kring det kosmetiska utan skulle absolut kunna lägga rullen på betongpiren varje gång trots att jag vet att det repar. Vet att det retar en del men som sagt, man är olika kring det. Jag tycker det borde vara jobbigt att vara så pedantisk med grejerna men så länge var och en är glad över sitt så är väl allt bra antar jag :-)
Kan inte rå för det, mina leksaker jag hade som barn var också i skick som nytt trots användning.
Alltid varit rädd om saker och vill ha det i skick som nytt.
Tyvärr får ju saker man använder småmärken osv, oavsett hur rädd man är om bilen osv uppkommer stenskott och något dörruppslag.
Mina saker ska vara perfekta, likadant med kläder.
Oerhört noggrann med kläderna, alltid varit.
Någon diagnos har jag säkert, i militära var jag till och med oerhört rädd om fältuniformen.
Alla på mitt kompani bytte uniform minst 1-2 gånger under tjänstgöringen utom jag. Tvätta min själv, så slapp jag ju sy om kragspeglar kompanimärke och pek-märket. Idag är det väl kardborrband.
- 1 gilla
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Reekie Visa inläggTack JontaK även jag har testat beastvev på en rocket, utseendet blev totalsabbat, och runda vevknoppar har jag aldrig gillat heller.
Men är dom som använder beastvevar nöjda så är det bra :-)
- 1 gilla
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Wilier75 Visa inlägg
Edit : jävlar vad snygg orbisen är på spöt, får nog plocka fram min egen och fiska med snart.
- 1 gilla
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav engqvistFår bjuda på en 5600 c4 elite. I riktigt fint skick. Från tiden då abu kanske byggde de allra bästa...2 Foton
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2023-08-11, 22:04 -
-
Svar till Dagens fynd ***Fyndtråden***av senzitivityDen fungerar, idag 2023-07-23. Se bifogad bild.
Notera meddelandefältet. Ej tillämpbar...1 Foto-
2023-07-23, 20:27 -
-
av x_776En wobbler som har fungerat otroligt bra, skulle vilja veta namn på wobblern och färgen....2 Foton
-
2023-06-28, 13:21 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Johan77, 2004-05-23, 14:28
|
24 svar
3 762 visningar
0 gillar