Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Visa upp era ambassadeurer
Collapse
X
-
Jepp de är bytta. Senare bytte jag även vev också. En guldig från en c5. Blev riktigt fint.Ursprungligen postat av Piscantur stercoreTjusigt!
Har du bytt ut stjärnhjulet och lagerkoppen?
Klart snyggare så än de helt i svart som sitter på mina!
fiskar rätt mycket med olika Max rullar. Främst 1600-3600. Blir illamående på att Abu tog namnet och satte på billiga Kina rullar. Totalt nedsvärtat deras bästa rullar på den tiden.
Kommentera
-
Fina rullar. Det sitter ju kullager i rödknappen och CAs galvar, och i UC modellerna sitter det lager i spolen. Passar Uc spolaxel både i längd och tjocklek. Alltså är spolaxeln ändar i rätt storlek för att passa i kullagrerna. Eller har du bytt så lagrerna sitter i spolen? Och hur har du gjort med kopparna för att allt ska lira med Uc spolaxeln?Ursprungligen postat av engqvist Visa inläggRödknappen fick syskon ikväll. En 4500 CA
Ursäkta det röriga inlägget, hoppas du förstår vad jag försöker komma till :-)
Mvh Alan
Kommentera
-
Hittade en 5601 SZ bara ett underhandskast hemifrån mer eller mindre gratis, så nu är den genomgången och har fått min favoritvev (Predator 48mm) med en matchande tumplatta.
SZ tumplattan fick pryda min 5501 PR Champagne tillsammans med en beastvev. Den svarta SZ veven hade kanske varit estetiskt ännu trevligare men jag tycker de är för korta (och därmed osköna).
- Gillar 3
Kommentera
-
Klockrent :-) Piscantur stercore hahahaDu får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
Kommentera
-
Fenomenalt bra tips!
just nu skyller jag själv på min ömmande högeraxel och köper högervevade rullar som aldrig förr. Vill kunna sätta in mothuggen och kasta utan att bryta upp skadan hela tiden.
Behöver minst lika många som dom vänstervevade för att kunna täcka upp i alla situationer
- Gillar 2
Kommentera
-
Använder något liknande. Bröt mina armar för ett bra tag sedan och har fortfarande besvär med handlederna efter det. Så de senaste 30 + rullarna jag köpt har jag köpt pga att jag varit tvungen att växla mellan höger och vänstervevning för att inte bli trött i handlederna. Tur hon inte riktigt gjort matten på den. Undrar hur länge till jag kan köra med denna ursäkt vid inköp?Ursprungligen postat av Reekie Visa inläggFenomenalt bra tips!
just nu skyller jag själv på min ömmande högeraxel och köper högervevade rullar som aldrig förr. Vill kunna sätta in mothuggen och kasta utan att bryta upp skadan hela tiden.
Behöver minst lika många som dom vänstervevade för att kunna täcka upp i alla situationer
- Gillar 3
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Cobbar,cobbar på väggen där.
Säg mig vem som största ger.1 Foto-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2026-01-30, 13:55 -
-
av LordDanDå jag fick så bra hjälp med min rulle tidigare så tänkte jag chansen och se om de är någon som har...1 Foto
-
2026-01-03, 13:37 -
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav DonosoLägger upp en bild på min 6500 Pro Rocket. Använde den tidigare till torskfiske i Öresund, men när det...1 Foto
-
2025-07-14, 15:30 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
|
24 svar
2 346 visningar