Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Visa upp era ambassadeurer
Collapse
X
-
URL-trim behövs! Häls //TUrsprungligen postat av Åsunden Visa inlägg/Users/percamling/Pictures/iPhoto-bibliotek.photolibrary/Previews/2015/03/27/20150327-152201/b5f0xpdISM6xgHHJER37qw/IMG_1125.jpg
- Gillar 2
Kommentera
-
Jäklar vilka läckra vevar! Vart har du fått tag i dom? [emoji3]Ursprungligen postat av Pike1 Visa inlägg[ATTACH=CONFIG]84926[/ATTACH]
Mina favoriter
Kommentera
-
Japp finns en i hela världen No one of one står det på rullfotenUrsprungligen postat av gabbu Visa inläggEn röd record? :-)En Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.

Kommentera
-
Japan Kan ta hem fler om du vill ha. Sist kostade dom 120 dollarUrsprungligen postat av jeep1 Visa inläggJäklar vilka läckra vevar! Vart har du fått tag i dom? [emoji3]En Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.

Kommentera
-
Ambassadeur 5601 JB (första modellen)
Köpte denna begagnad på tradera, det första jag gjorde var och rengöra och smörja.
Sedan ringde jag Abu och beställde hem ett IAR lager, satt inte på första modellerna av JB'n.
efter att jag slängt i det , så bytade jag veven till en Power handle, bytte tummstödet.
Sen bytade jag ut bottenplattan mot en ny Kromad mässingsplatta , bytade från 2 till 6 pins centrifugal broms även då pinjongen givetvis. Sen slängde jag i nya bromsar
(första JB modellen hade inte ens carbon matrix bromsar)
Nu sitter det bättre bromsar än så i... UT's power star drag
Gav 600kr för den , har lagt ca 600kr till på den... så för ca 1200kr har jag en rulle som lätt slår en sprillans ny JB får se om man bytar spole med sen i framtiden.
- Gillar 3
Kommentera
Foton
Collapse
-
av SpiN.Hej jag är ny här och har en hel del fiske drag och försöker hitta information från vart dom kommer...4 Foton
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2026-06-02, 09:20 -
-
av KigNågon som känner till om Zalt 14 någongång tillverkats med fenor?3 Foton
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2026-04-11, 13:03 -
-
av Mathias 70Cobbar,cobbar på väggen där.
Säg mig vem som största ger.1 Foto-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2026-01-30, 13:55 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
|
24 svar
2 438 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av lsjonsson
2025-12-21, 13:53
|
||
|
Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57
|
3 572 svar
259 385 visningar
12 gillar
|
Senaste inlägg
av Esoxfreddan
2026-06-03, 11:05
|
||
|
Startad av JontaK, 2019-03-28, 21:01
|
97 svar
11 803 visningar
5 gillar
|
Senaste inlägg
av JontaK
2025-10-14, 14:05
|
||
|
Startad av senzitivity, 2022-12-28, 20:41
|
110 svar
17 078 visningar
4 gillar
|
Senaste inlägg
av Robalm
2025-10-07, 01:13
|
||
|
Startad av Letho, 2023-10-27, 10:26
|
167 svar
17 355 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av engqvist
2026-01-19, 20:00
|
Kommentera