Nya abborrspön BFT / Albin Shargi? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Nya abborrspön BFT / Albin Shargi?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Nya abborrspön BFT / Albin Shargi?

Det ska väl komma lite nya multispön i vår från BFT och även Westin för abborre, nån som vet nåt mer lr har nån länk som man kan läsa lite?

Är ute efter ett spö med bra ryggrad och väldigt känslig topp typ Dragon fishmaker men för multi.

Eller finns det nåt som talar emot den typen av aktion och multi?

/Eric

Ursprungligen postat av warmiz Visa inlägg
    Det ska väl komma lite nya multispön i vår från BFT och även Westin för abborre, nån som vet nåt mer lr har nån länk som man kan läsa lite?

Är ute efter ett spö med bra ryggrad och väldigt känslig topp typ Dragon fishmaker men för multi.

Eller finns det nåt som talar emot den typen av aktion och multi?

/Eric
    tjena, de stämmer att Albin Sharghi kommer att släppa nya abborrspön både för multi och haspel nu till våren! Det kommer även att lanseras Villain 2.0 och Veritas 2.0 ifrån Abu och alla de nya spöna kommer förmodligen att lanseras först till sportfiskemässan. Kikar förresten själv efter ett spinnspö efter abborre med toppig aktion!

Kommentera

Samma här letar efter ett spö på 8 fot då jag vill fiska från land

Kommentera

Har klämt på Albins nya spöserie och den är riktigt trevlig, bra med ryggrad och med toppig aktion. Känns som att det var gjort för vårat abborre fiske. Var inne på köpa ett St:Croix spö tills jag kände på den.
        Skulle komma till mässan enligt Albin.

Kommentera

Savage gear baitcast finezze finns ju. Jag har 6-18g modellen o har varit helnöjd. Väldigt lätt spö med toppig action o bra ryggrad.
          Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig

Kommentera

Ursprungligen postat av Cosmoz 08 Visa inlägg
            Har klämt på Albins nya spöserie och den är riktigt trevlig, bra med ryggrad och med toppig aktion. Känns som att det var gjort för vårat abborre fiske. Var inne på köpa ett St:Croix spö tills jag kände på den.
            Skulle komma till mässan enligt Albin.
            Tar det som att du tycker det nya BFT spöt är bättre än St Croix? Har du möjligtvis känt på båda för att komma fram till slutsatsen? Funderar själv på St Croix. Alltid spännande att höra nya prylar för att se hur de står sig gentemot konkurrenter.

Kommentera

Ursprungligen postat av jockegbg Visa inlägg
              Tar det som att du tycker det nya BFT spöt är bättre än St Croix? Har du möjligtvis känt på båda för att komma fram till slutsatsen? Funderar själv på St Croix. Alltid spännande att höra nya prylar för att se hur de står sig gentemot konkurrenter.
              Gillar St:Croix har 4 spön, men alla jag har klämt på känns så hårda och då har jag kollat på Legend och Avid X serien . Det är super fina spön men dom har inte den auktionen jag söker.
              BFT spöt däremot känns rätt, det är lite länge 7,6fot och med en toppig auktion.
              Tror det blir en intressant mässa i år med flera spännande spön för abborre och multi.

Kommentera

Ursprungligen postat av Cosmoz 08 Visa inlägg
                Gillar St:Croix har 4 spön, men alla jag har klämt på känns så hårda och då har jag kollat på Legend och Avid X serien . Det är super fina spön men dom har inte den auktionen jag söker.
                BFT spöt däremot känns rätt, det är lite länge 7,6fot och med en toppig auktion.
                Tror det blir en intressant mässa i år med flera spännande spön för abborre och multi.
                Jag har ett Legend Tournament Bass - Top Water/Shake Flick, dock odelat. Men jävla vilken skön topp den har! Skulle rekommendera.

Är lite skeptisk till alla bft grejor sen, rullarna och några beten.... Mer om de tänker jag inte gå in på.
                Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.

Kommentera

Ursprungligen postat av Snöhäst Visa inlägg
                  Jag har ett Legend Tournament Bass - Top Water/Shake Flick, dock odelat. Men jävla vilken skön topp den har! Skulle rekommendera.

Är lite skeptisk till alla bft grejor sen, rullarna och några beten.... Mer om de tänker jag inte gå in på.

Det finns en gammal svensk kuplett där refränger går ungefär så här: "Hon får inte vara med i våran syförening mer - jag säger bara det, så har jag ingenting sagt..."

Kommentera

Ursprungligen postat av Gösta Visa inlägg
                    Det finns en gammal svensk kuplett där refränger går ungefär så här: "Hon får inte vara med i våran syförening mer - jag säger bara det, så har jag ingenting sagt..."
                    Finns tillräckligt med trådar om deras rullar å beten om man verkligen är intresserad av de... Tänkte inte gå offtopic egentligen, men de är lika bra å svara dig.
                    Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
                    24 svar
                    2 318 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg lsjonsson  
                    Startad av MAW, 2014-11-12, 18:13