Fiska med små barn - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiska med små barn

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

hehe ja man blir som dom man umgås med
    my precious....

Kommentera

Jag började faktist itnressera mig själv av fiske när jag var 7 år ingen i min familj var direkt inne i att fiska men jag ville hela tiden ut och fiska och jag älskade att vara inne i fiske affärer nu så är jag 14 år och gillar fiske lika mycket fortfarande och nu så har jag ju även en lilla syster som ska fylla 6 år och hon verkar ochså börja intressera sig av fiske varje gång jag ska ut och fiska så vill hon ochså med mig och fiska så det är ganska så kul men jag började med met spö till hene när hon kan ha varit 4 år och nu så tänker jag köpa ett nybörjar sätt med inkappslad rulle och allt och lära henne sen så ska hon få hägna me mig fler gånger och fiska och jag har även lärt henne ganska så mycket om fiske hon vet hur en lax ser ut och en gädda och abborre .mm och eftersom att vi även ska fiska på kust så har jag lärt henne om fjärsingar och om hon får upp en så får hon absolut inte röra den utan kalla på mig istället själv så kallar hon fjärsingen för monster fisken
      fishing is like eating....if you dont fish your life is going to feel empty

Kommentera

Ursprungligen postat av bass Visa inlägg
        Jag började faktist itnressera mig själv av fiske när jag var 7 år ingen i min familj var direkt inne i att fiska men jag ville hela tiden ut och fiska och jag älskade att vara inne i fiske affärer nu så är jag 14 år och gillar fiske lika mycket fortfarande och nu så har jag ju även en lilla syster som ska fylla 6 år och hon verkar ochså börja intressera sig av fiske varje gång jag ska ut och fiska så vill hon ochså med mig och fiska så det är ganska så kul men jag började med met spö till hene när hon kan ha varit 4 år och nu så tänker jag köpa ett nybörjar sätt med inkappslad rulle och allt och lära henne sen så ska hon få hägna me mig fler gånger och fiska och jag har även lärt henne ganska så mycket om fiske hon vet hur en lax ser ut och en gädda och abborre .mm och eftersom att vi även ska fiska på kust så har jag lärt henne om fjärsingar och om hon får upp en så får hon absolut inte röra den utan kalla på mig istället själv så kallar hon fjärsingen för monster fisken
        Fasst nu när jag tänker efter så två av mina store bröder gillade att fiska fasst kanske itne lika mycket som jag men när dom var små så byggde dom egna fiske spön dom tog sånnt teknik lego och byggde ett spö av det satte fast tråd och en krok och dom fick upp 2-3 abborrar
        fishing is like eating....if you dont fish your life is going to feel empty

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
        24 svar
        2 589 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg lsjonsson  
        Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57