Tips på multirulle från Kina - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tips på multirulle från Kina

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Kunde ej hålla mig tills min nya lina anländer så jag spann över linan från min haspelsrulle och drog iväg för att testa rullen. Var lite svårt att få koll på inställningarna men grejerna lirar riktigt bra.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inlägg
      Säljaren verkar ha stenkoll på det där med sportfiske!

http://www.aliexpress.com/store/prod...898091507.html

Hahaha nja kanske inte, men han behöver ej det så länge han säljer bra rullar. Väldigt sällan säljarna från Kina vet ens vad de säljer.

Kommentera

• Sir Fish-a-lot vart klämmer skon?
        Här har jag ägnat min tid för de intresserade att öppna upp rullen och ta en risk att kanske inte få ihop den för just ni ska få en bild av hur rullen är uppbyggd och du droppar en helt orelevant kommentar om säljarens kunskap och alla andra haters gillar ditt inlägg utan att ha nåt vettigt att komma med.

Vart det jobbigt plötsligt att era "myter" ni sprider om kolfiber vevar som flexar eller att grejerna är i plast, eller vad ni hittade på inte stämde. Kanske har ni en Zillion och tycker det är surt att det finns en "kopia" för 1/4 av priset ni betalade eller vad är grejen?

Kommentera

• Jag är ingen hater bara för jag tycker det var skoj att han satt rullen på fel håll? Jag gillar "kinaskit" men bara för någon är skeptisk tar inte jag illa upp, det viktiga är väl att du är nöjd som konsument?

Kommentera

• Ursprungligen postat av jerka123 Visa inlägg
            Jag är ingen hater bara för jag tycker det var skoj att han satt rullen på fel håll? Jag gillar "kinaskit" men bara för någon är skeptisk tar inte jag illa upp, det viktiga är väl att du är nöjd som konsument?
            Absolut, du hade redan kommenterar innan så jag vet vad du tycker men de som kommer in i tråden och inte ens lägger en tanke på "recensionen" jag lagt ner tid på att fixa ihop för läsarnas skull utan kommer med orelevanta saker visar bara att de ej gillar detta av nån anledning.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Gös_Hasse Visa inlägg
              Då har jag fått hem min rulle.
              Ser riktigt trevlig ut! Fortfarande sur att jag missade den. Hoppas han får in fler.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Magnus (Sthlm) Visa inlägg
                Ser riktigt trevlig ut! Fortfarande sur att jag missade den. Hoppas han får in fler.
                Ja det var verkligen synd, speciellt när det var du som "tipsade" mig om denna. Kan dubbelkolla med han om han kommer få in fler om du själv redan inte gjort det.

Kommentera

• Blev lite sugen att lägga en beställning eftersom jag inte vevar som de flests andra barnen i hagen.
                  Failure is simply an opportunity to begin again, this time more intelligent. Henry Ford

Kommentera

• Ursprungligen postat av Pat Visa inlägg
                    Blev lite sugen att lägga en beställning eftersom jag inte vevar som de flests andra barnen i hagen.
                    Denna snubbe har en original zillion samt en "kopia" kollar du på hans original så skiljer det sig inte mycket förutom vissa lull lull detaljer.

Kommentera

• Ursprungligen postat av Gös_Hasse Visa inlägg
                      Sir Fish-a-lot vart klämmer skon?
                      Här har jag ägnat min tid för de intresserade att öppna upp rullen och ta en risk att kanske inte få ihop den för just ni ska få en bild av hur rullen är uppbyggd och du droppar en helt orelevant kommentar om säljarens kunskap och alla andra haters gillar ditt inlägg utan att ha nåt vettigt att komma med.

Vart det jobbigt plötsligt att era "myter" ni sprider om kolfiber vevar som flexar eller att grejerna är i plast, eller vad ni hittade på inte stämde. Kanske har ni en Zillion och tycker det är surt att det finns en "kopia" för 1/4 av priset ni betalade eller vad är grejen?
                      Bara strumpor på så inga problem med skorna. Jag tyckte bara att en rulle som är felvänd är lite roligt. Många säljare säljer utan någon som helst koll. T.ex. ställde jag en fråga till en annan säljare från Kina om napplarmen han sålde var vattentäta och vilka funktioner de hade. De såg ut som larm jag köpt innan. Då svarade han att han inte hade någon aning och han räknar med att köparen känner igen produkten från andra sajter... Sånt inger förtroende!

Inte kul att reklamera till en säljare som inte vet vad hen säljer.
                      sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Klistrat: Rull-terminologi av Mooki
                      Startad av Mooki, 2011-05-06, 09:17
                      41 svar
                      32 308 visningar
                      18 gillar
                      Senaste inlägg Micki.S