Tips på multirulle från Kina - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tips på multirulle från Kina

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inlägg
    Bara strumpor på så inga problem med skorna. Jag tyckte bara att en rulle som är felvänd är lite roligt. Många säljare säljer utan någon som helst koll. T.ex. ställde jag en fråga till en annan säljare från Kina om napplarmen han sålde var vattentäta och vilka funktioner de hade. De såg ut som larm jag köpt innan. Då svarade han att han inte hade någon aning och han räknar med att köparen känner igen produkten från andra sajter... Sånt inger förtroende!

Inte kul att reklamera till en säljare som inte vet vad hen säljer.
    Finns de som inte ens vet vad de säljer i Sverige men ändå betalar folk sjuka priser. Jag är i alla fall jävligt nöjd med min rulle trotts att säljaren inte vet hur en rulle funkar. Hade han haft fler hade jag köpt 1 till bara för den var så billig med tanke på vilken rulle det är man får.

Även ett bra alternativ för de som har en standard Zillion och vill ha lite lull lull grejer. Spolen och veven är inte gratis av det jag sett.
    Senast ändrad av Serigös; 2013-10-14, 23:08.

Kommentera

• Gös_Hasse, då återstår ju bara ett långtidstest av rullen. Du får hålla oss uppdaterade.
      sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

Kommentera

• Absolut!

Kommentera

• Mailade säljaren och frågade ang. lagerstatus på denna rulle. Han skrev att den kommer komma in på lagret igen men ett exakt datum hade han inte. Så ni som vill ha denna rulle kommer ha en möjlighet att beställa den längre fram.

Kommentera

• Var lite nyfiken på den där billiga rullen i första inlägget för ca 150-160 spänn, så slog till på en sån bara för kul och fick hem den idag. Första intrycket var att den känns helt okej, åtminstone att hålla i och att veva. Får se om det blir att man använder den som extrarulle eller så, det var mest en kul grej. Men första intrycket blev förvånansvärt bra.
            Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

Kommentera

• Ursprungligen postat av Petey21 Visa inlägg
              Var lite nyfiken på den där billiga rullen i första inlägget för ca 150-160 spänn, så slog till på en sån bara för kul och fick hem den idag. Första intrycket var att den känns helt okej, åtminstone att hålla i och att veva. Får se om det blir att man använder den som extrarulle eller så, det var mest en kul grej. Men första intrycket blev förvånansvärt bra.
              Det är en riktigt bra rulle som jag rekommenderar alla som funderar på att testa multirulle. Har bara en negativ sak och det är bromslamellerna, är i nå konstigt material som ibland suger sig fast när bromsen behöver gå in. Behöver då dra själv i linan för att det ska släppa. Men det kan man byta ut själv till kolfiber lameller.

Kommentera

• Nån som tagit hem Trulinoya TS1200? Tycker den verkar nice

Kommentera

• Tänker du på denna tycker jag den ser väldigt bra ut. Och även om den fungerar sådär så kostar den veven med dessa eva-knoppar minst så mycket att köpa till vilken rulle som helst.

Kommentera

• Lägg på nån hundring och köp denna http://www.ebay.com/itm/DAIWA-LAGUNA...item2c781082ae

Jag hade gjort det, denna rulle har magforce och kostar ca. 200kr mer. Inga pengar med tanke på vad ett drag/bete kostar på närmsta fiskebutik.

Kommentera

• Ja, den är det. Har sett den för strax över 34usd. Men har lite svårt för färgerna på den, bara hittat den i kolfiberlook och svart med röda prickar

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46
                      231 svar
                      31 938 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Gösalf
                      av Gösalf