Vilket trim eller modifikationer kör ni på era rullar? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vilket trim eller modifikationer kör ni på era rullar?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Jag har den gröna med kopparoxid

Kommentera

• Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg

Har precis köpt en dremel och är sugen på att polera något. Någon kunskap har jag inte men jag är ganska duktig på att läsa på och lära mig. Har inte tummen mitt i handen så att säga och tycker det är kul att nördar in mig :-)
      Den eminente och oerhört kunnige Jontak har postat en i sedvanlig ordning mkt upplysande tråd i ämnet, allt från rengöring till polering med fina bilder och allt. Kan bara inte minnas var den ligger, kan ev vara i ”Visa upp era ambassadeurer”. Mkt upplysande tråd som verkligen rekommenderas!

Kommentera

• Ursprungligen postat av Piscantur stercore Visa inlägg

Den eminente och oerhört kunnige Jontak har postat en i sedvanlig ordning mkt upplysande tråd i ämnet, allt från rengöring till polering med fina bilder och allt. Kan bara inte minnas var den ligger, kan ev vara i ”Visa upp era ambassadeurer”. Mkt upplysande tråd som verkligen rekommenderas!
        Polera drev (och andra metalldelar)! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Kommentera