Har hört att både JB å predator är bra skit, men aldrig testat själv. då min toro äter allt man kastar till den.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Amba C4 till jerk
Collapse
X
-
Vet inte om den är starkare än dem andra, då jag inte testat dem som sagt.Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inläggPå vilket sätt skulle Toro va en starkare rulle en dom andra ?Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.
Kommentera
-
Jag har kört min c4a i ca 8 år och det har inte varit några som helst problem. Uppgraderade den med nytt stativ för 2 år sedan, inte för att det behövdes men för att jag ville. Så köp den rullen, kasta allt som du vill och skulle du mot all förmodan göra stativet skevt så kan du få mitt 5601 stativ som jag bytte ut som garanterat inte är skevt, trots jerkbaitfiske med beten upp till 100gram.
Kommentera
-
Har också en C4 och jag skulle vilja påstå att en C4 kommer fungera alldeles utmärkt för dig.
Är väldigt nöjd med den och har piskat medium-jerk a'la Slider 12or i 3 år utan minsta problem.
Kanske inte lika skön som min Predator men jag föredrar C4'an före min CS Pro Rocket 7 dagar i veckan. Också är ju C4'an jävligt snygg vilket ju lockar många gäddor också.
Kommentera
Foton
Collapse
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46
|
231 svar
32 075 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Gösalf
2025-09-14, 07:55
|
||
|
Startad av houser, 2016-06-19, 14:11
|
22 svar
11 033 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Äldre Id
2025-11-29, 00:22
|
||
|
Startad av joens, 2018-03-18, 19:55
|
271 svar
47 605 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Herrlin
2025-07-06, 21:34
|
||
|
Startad av Flintpelle, 2022-01-17, 18:22
|
50 svar
6 177 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av TiSo
2025-08-15, 13:30
|
||
|
Startad av Bilbo, 2025-03-22, 14:06
|
11 svar
1 029 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Bilbo
2025-08-07, 18:02
|
Kommentera