Hej fiskade mkt för 15-20 år sedan. Men haft ett långt uppehåll nu. Men har nu fått upp intresset igen för de o står o valet o kvalet av storlek på rulle.
Har bestämt mig för en Sorön stx men kan inte bestämma mig för vilken storlek jag ska välja på den.
Har spö för 5-30g, 10-40g
Kollar på flätad braid 0,12 (14kg)
Mest tänkt fiska abborre, gädda, gös, ev brax/öring.
Säg från 0,5kg- 7-10kg
Tack Sam för svar.
Har bestämt mig för en Sorön stx men kan inte bestämma mig för vilken storlek jag ska välja på den.
Har spö för 5-30g, 10-40g
Kollar på flätad braid 0,12 (14kg)
Mest tänkt fiska abborre, gädda, gös, ev brax/öring.
Säg från 0,5kg- 7-10kg
Tack Sam för svar.
Kommentera