Ibland när jag känner att livet blivit lite för genomtänkt och slentrianmässigt går jag ner till vattnet, knäpper av alla c-vikter, låter spolen glappa lite, hänger på något dyrt handkarvat bete i trä och tar i för fosterlandet.
Ibland blir det ett professional overrun, nån gång går linan och betet seglar iväg, men för det mesta går det förvånansvärt bra och jag känner mig bättre på just detta än vad Zlatan är på fotboll.
Ibland blir det ett professional overrun, nån gång går linan och betet seglar iväg, men för det mesta går det förvånansvärt bra och jag känner mig bättre på just detta än vad Zlatan är på fotboll.
, typ när du vill liite liite längre i djuphålan och tar i allt vad kroppen håller för och sen är det klippt
. Känns som att du har helt rätt. Hur nöjd som helst med min nya rulle men har redan börjat kolla runt på alla rullar. Finns ju hur många som helst. En del är tekniskt avancerade och en del är bara exklusiva på olika vis. Men eftersom jag gillar att ha det bästa av det bästa så undrar jag vilken multirulle som är motsvarigheten till shimano stella, som jag har som haspel?
Kommentera