Daiwa Luna frågor kontra svenska ambassadeurer! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Daiwa Luna frågor kontra svenska ambassadeurer!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av _Ekman_ Visa inlägg
    Det blev en Luna 253 till slut. Smutt liten rulle

Vacker! Hur mycket "större" eller högre är rullen än en lågprofil? Har du haft Tatula, tranx eller liknande att jämföra med?
    Jag är otroligt sugen på en Luna men har svårt för klumpiga rullar i handen. Min lokala handlare säljer den inte.

Kommentera

Har tranx 300 och så kommer posta bild på dom två i morgon. Lunan sitter mycket fint i handen. VISSA personer klagar på fingret kan komma inär linföraren när man greppar den men inget ja tror ja kommer lida av. har inte fiskat med min än. ja sitter och väntar på ett spö som är inkommande till den ^^

Kommentera

Ursprungligen postat av Jonez Visa inlägg
        Vacker! Hur mycket "större" eller högre är rullen än en lågprofil? Har du haft Tatula, tranx eller liknande att jämföra med?
        Jag är otroligt sugen på en Luna men har svårt för klumpiga rullar i handen. Min lokala handlare säljer den inte.
        Inte mycket
        Har satt min på ett St Croix Downsize och är fan ett drömkombo
        Sitter fint i handen gör den oxå
        Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
        Flugfiske är en Livs-stil
        2016 har jag blivit Multifrälst

Kommentera

Har tranx 300 och så kommer posta bild på dom två i morgon. Lunan sitter mycket fint i handen. VISSA personer klagar på fingret kan komma inär linföraren när man greppar den men inget ja tror ja kommer lida av. har inte fiskat med min än. ja sitter och väntar på ett spö som är inkommande till den ^^
          Vore jättesnällt! Gärna från sidan så man ser hur hög profilen är rullarna emellan!
          Tack på förhand

Kommentera

Ursprungligen postat av Jonez Visa inlägg
            Vore jättesnällt! Gärna från sidan så man ser hur hög profilen är rullarna emellan!
            Tack på förhand
            Då ska vi seeee! detta är inte så vetenskapligt och ja gjorde såhär. iom att lunan sitter i rullfästet så är den nån mm lägre än Tranxen. Men ja lovar, Ligger tranxen gott i handen kommer Lunan göra det med, Människans kropp är bra mysko för dom säger ju att stora händer och stora fötter lika med stort könsorgan men ja har små/normala händer samt bara 44 med hängd som en häst

Kommentera

Då ska vi seeee! detta är inte så vetenskapligt och ja gjorde såhär. iom att lunan sitter i rullfästet så är den nån mm lägre än Tranxen. Men ja lovar, Ligger tranxen gott i handen kommer Lunan göra det med, Människans kropp är bra mysko för dom säger ju att stora händer och stora fötter lika med stort könsorgan men ja har små/normala händer samt bara 44 med hängd som en häst

Fina blommor Har du ingen rund Amba 5000 storlek att sätta på spöt så man kan se skillnaden?

Kommentera

Ursprungligen postat av RUSTY HOOK Visa inlägg
                Fina blommor Har du ingen rund Amba 5000 storlek att sätta på spöt så man kan se skillnaden?
                Det har ja det med ^^ ge mig en stund

Då ska vi se. Har tre bilder här som ja tror kommer he dig en fin bild av storleken. Enda ja kan säga att den ligger fint i handen

Senast ändrad av _Ekman_; 2018-05-08, 00:03.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46
                231 svar
                32 484 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Gösalf
                av Gösalf