Dagen var vikt för ännu ett bompass vid ålandshavets strand (och visst ÄR det märkligt att det nappar så mycket bättre och oftare på den andra sidan av det vattnet!) och eftersom det var fiske snarare än mekande som var prio så fick en av de gröna C4:orna göra jobbet. Funkade suveränt och hade säkerligen gjort så även om jag lyckats få en fisk på kroken. En av kompisarna hade också vad han påstod var cardinaler men det tror jag inte på. De var inte gröna (utan såg ut som vilket annat japanskt sk*t som helst) och dessutom stod han mest och svor över hur uselt de fungerade. För man verkligen kalla en rulle som varken är grön eller har snäckdrev för Cardinal?
Jag sa till honom att ABU hade ju en gång i tiden ett perfekt system. Haspelrullarna som var något att ha var gröna och multirullarna röda. Begriper inte varför man lämnade ett så klockrent koncept.
Jag sa till honom att ABU hade ju en gång i tiden ett perfekt system. Haspelrullarna som var något att ha var gröna och multirullarna röda. Begriper inte varför man lämnade ett så klockrent koncept.
Kommentera