Jag har också svårt att se det, gå efter hålet i veven, måste va samma mått oavsett annars kan du ju inte få dit den!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Var hittar man enkelvev till Ambassadeur?
Collapse
X
-
Nu har jag mail-konverserat med den mycket trevlige herren James Partridge på http://jimsreelshop.co.uk enligt honom skall veven passa utmärkt. Tydligen så är denna vev egentligen tillverkad för 6000-serien på 60- och 70-talet. Kan rekommendera jims reel shop, mycket trevlig och hjälpsam herre. Jag har beställt veven och lite annat småskrot. (Nu får jag bara hoppas att jag får min vev också
)
Kommentera
-
Moms blir det ju ingen, då England ligger i EUUrsprungligen postat av jorgen.mansson Visa inläggGrattis Vad kostar frakt ?? Moms ??
Frakten gick på 3£ dvs ca 32 kr. Men då var det lite annat småbös med också, bland annat ett gäng såna där engångs-clips som låser muttern till veven.
Kommentera
-
Privatpersoner momsar men inte företag, skit samma finns nog ingen som bryr sig om ett litet brev, och antagligen momsat i England ändå!
Har firma själv därför kommer moms-frågan automatiskt utan att jag tänker mig för.
Bra mycket bättre pris en sjöbergs, tror bara dom hade UT vevar!
Om jag fattat det rätt blir priset för vev inkl. frakt runt 200kr Grattis till ett bra köp den såg trevlig ut !
Kommentera
-
Det blev väl ca 180:- för veven med frakt, sen köpte lite annat också som sagt. Lite kul att ha en gammal original-vev, även om UT-vevarna säkerligen är av lite bättre kvalitet. Blir nog snyggt värre med med en röd vev på min röda rulle också.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Kennielofstedt Visa inlägg
Om man kollar lite,,,, så ser man att dom är slut.
TRÄBEN,,vilken färg o längd vill du ha,,??
Kommentera
-
Det blev den där veven från England som nämndes ovan som jag beställde. http://jimsreelshop.co.uk/shop/artic...6aid%3D5210%26 närmare bestämt. Men tack iaf.Ursprungligen postat av JONNIE ROCKER Visa inläggOm man kollar lite,,,, så ser man att dom är slut.
TRÄBEN,,vilken färg o längd vill du ha,,??
Kommentera
-
Och sen när du tröttnat på att hålla i den där hårda plastknoppen så kan du höra av dej. Det finns betydligt skönare greppEn Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.

Kommentera
Foton
Collapse
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46
|
231 svar
32 233 visningar