Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
KanalGratis tjuvfiske – Vad hände med tråden?
Collapse
X
-
Utveckla ditt svarUrsprungligen postat av Sir Fish-a-lot Visa inläggMarcus, ditt inlägg är ett klockrent exempel på varför originaltråden försvann...
Klart att folk undrar när herrn har gått under jorden.
Lämna en kommentar:
-
Marcus, ditt inlägg är ett klockrent exempel på varför originaltråden försvann...
Lämna en kommentar:
-
Ja vårt rättssystem är ju känt för att kunna urskilja vad som gjorts rätt eller fel.Ursprungligen postat av Tybling Visa inläggMen de blev väl anmälda? Då blir det utrett och sakkunniga får utreda om och hur grova brott de begått?
Är väl bara invänta fällande dom?
Lämna en kommentar:
-
Verkar ju vara många olika incidenter som kanalgratis och då särskilt en viss person är inblandade i. Undra om allt är anmält och ska utredas?
Lämna en kommentar:
-
Men de blev väl anmälda? Då blir det utrett och sakkunniga får utreda om och hur grova brott de begått?
Är väl bara invänta fällande dom?
Lämna en kommentar:
-
Men likväl så hade det varit fint med att få tillbaka originaltråden med tanke på vilket inflytande KG har på framtidens sportfiskare. Admins, vad händer? =)
Lämna en kommentar:
-
Lägg till kanalgratis dramatiska och storslagna "sagan om ringen musik" så har vi en storfilmUrsprungligen postat av Utter Visa inläggJag lägga till:
Filmen utspelas i någon obskur verkstad där en del gummibeten producerades i stora mängder. Gummibeten med hög igenkänningsvärde påstås det. Skulle det inte varit gummibeten på tork så skulle jag tippat på en crystal meth labb i Colombia.
Iaf hoppas jag att det var bara trailern- här finns material till en episk thriller, globalare än hela Bourne conspiracyn: från tjuvfiske i Ålands nyckfulla fiskevatten, till knarkskandaler på fartyg i internationella vatten, till hemliga kemilabbar i Sri Lankas mörka djunglar. Dessutom verkar ligan har kommit över mysteriös svensk high-tec som möjligen blev fullständig till intet gjord. För att undanröja bevis? För att tekniken var för farligt för att spridas i världen? Vi vet inte!
Men vi vet att en person som älskade att står i ljuset har försvunnit i skuggan....
Biotime!
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av Berget999Jag är kluven vart jag ska sitta på morgondagens premiär ismete tur. Ge gärna tips på vart ni hade satt...1 Foto
-
Kanal: Om Fiskesnack.com
2025-12-29, 19:08 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
100 svar
31 176 visningar