Visa fullständig version : Mina "vänner" nu i helgen ...
Herr Captain Morgan & Highland Park ! Nån som gillar nån av dessa drycker ?
Captain Morgan + cola är bästa groggen ... ;)
Wirren kanske man ska ha med sig på nästa fisketur ?
"Il Capitan" har man nästan druckit ihjäl sig på ett par gånger, en annan god rom är Bacardi Spiced, men den finns då inte på bolaget i Östersund i alla fall. Whiskyn bör vara single malt och gärna med en liten skvätt vatten i.
Fan måste lära mig dricka stubbasaft. e ju lite manligt:headbang:
synd bara att det smakar pest. köpte en flaska när jag va i tyskland senast men har inte smakat på den än. måste ju lagras nåra år till!:rolleyes:
JiMpA, whiskey är nåt man måste lära sig dricka. :D :cheers:
Originally posted by Bergman
JiMpA, whiskey är nåt man måste lära sig dricka. :D :cheers:
ge mig lite tips! har hört att man ska ta det i munnen(inte missuppfatta nu;) ) andas ut gaserna genom näsan å sen svälja?
is, cola till?:cheers:
Sturgeon
2002-10-10, 19:35
Dricker själv ingen alkohol överhuvudtaget, varför riskera att förlora en fisk pga baksmälla;) :cheers:
En vanlig kombination dricka och fiska. Men jag håller med alkohol och fiske hör inte ihop.
Har varit på alt för månag respr där vissa har söpet mer än dom fiskat.
Inte supa och fiska
Antingen supa eller fiska!!!!!!!!!!
Men visst är det gåt med en pine eller två i stuvärmen efter ett pass.:beer:
Originally posted by oringen
En vanlig kombination dricka och fiska. Men jag håller med alkohol och fiske hör inte ihop.
Har varit på alt för månag respr där vissa har söpet mer än dom fiskat.
Inte supa och fiska
Antingen supa eller fiska!!!!!!!!!!
Men visst är det gåt med en pine eller två i stuvärmen efter ett pass.:beer:
Japp!
Fiske och alkohol (fylla) går inte ihop!
Nån folkis ibland! :beer:
Jag menar ju inte att man ska bli dyngrak på sön utan mer att ta en liten wirrepinne i kylan eller en pilsner i solnedgången typ. ;)
Förstå mig rätt nu folks !
Originally posted by Bergman
Jag menar ju inte att man ska bli dyngrak på sön utan mer att ta en liten wirrepinne i kylan eller en pilsner i solnedgången typ. ;)
Förstå mig rätt nu folks !
Jag förstår! Bra att du vet hur det skall hanteras! Tyvärr så finns det dem som inte har lika bra omdöme!:)
På krogen har jag dåligt omdöme men på sjön är det riktigt bra. Kan iofs inte hända så mycket med en 4:a hk motor och flytoverall. ;)