Erfarenhet av Wittlock ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Erfarenhet av Wittlock ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Kan nån vänlig moderator ta bort detta inlägg!
    Mvh
    Lasse
    Senast ändrad av Rotenon; 2014-09-27, 15:42.

Kommentera

Ursprungligen postat av jpi Visa inlägg
      önskar jag med hade googlat wittlock. Väntat 6 veckor nu. Inte ett ljud ifrån dom, svarar inte i telefon eller på mail heller.
      Betalade med kort på en gång. Ja ja, ibland blir man blåst.
      Nu har det gått 8 månader, väntar fortfarande på grejjer..... Mitten på Januari beställde jag.

Kommentera

Tyvärr var jag lite för het på gröten och måste revidera mitt tidigare inlägg med nya fakta. Wittlock har faktiskt gjort allt dom lovat och har även skickat mig en kopia på leveranssedeln från dhl som bekräftar wittlocks uppgifter. Spöet levererades till en närbutik redan måndagen efter och det var heller inga problem att häva köpet. Hade jag bara väntat över helgen så hade både jag och wittlock varit nöjda. Tyvärr blev jag överdrivet skakis av alla som vittnade om sina problem. Så med detta ber jag Wittlocks om ursäkt!
        /Lasse

Kommentera

Nu har det gått 8 månader, väntar fortfarande på grejjer..... Mitten på Januari beställde jag.
          Uppdatering. Nu 11månader, fortfarande saker restade! hahahaha, komiskt det här.

Kommentera

hahahaha 11 månader bra jobbat, köpte saker därifrån 2012 och aldrig igen. Hade de skött sig hade man köpt allt från dom.......inte min förlust utan deras med tanke på att man tog upp flugbindningen igen och behövde köpa allt.
            FLUGA: Fjällröding 1.5kg / Öring 0.8kg / Harr 1.5kg / Regnbåge 1.72kg / Gädda 6.84kg
            SPINN: Gädda 6,5kg / ?kg Abborre / ?kg Gös

Min blogg http://mojosfiske.blogspot.com/

Kommentera

Uppdatering. Nu 11månader, fortfarande saker restade! hahahaha, komiskt det här.
              Uppdatering.. tickar nu på 14månader fortfarande inte fått allt på ordern jag lade januari 2014.

Kommentera

Jag har anmält Wittlock till Allmänna reklamationsnämnden. Beställde vadarcombo men ej fått mina 2:a par skor av dom och dom vägrar skicka dom till mig trots att det står på min Orderbekräftelse 1 par höftvadare, 2 par vadarkänger Vision och Sierra :-( första och sista gången jag handlat där :-(
                Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
                Flugfiske är en Livs-stil
                2016 har jag blivit Multifrälst

Kommentera

ARN valde att gå på Wittlocks linje tyvärr :-( vilka grisar dom är. Nu har man en ledsen Sambo då det var hon som beställde till mig i julklapp :-( jag hoppas verkligen att denna idiot går i konkurs, fy fan säger jag bara. Om jag bara visste var min sambo köpt saker till mig hade jag stoppat henne, inte första gången skitiga Wittlock blåser kunder... Nä, får bli en fisketur med Sambon i helgen så hon mår bättre tills på måndag .

Kommentera

Efter egna extremt dåliga erfarenheter av Wittlock så blev jag lite förvånad att se strålande bra recensioner på google reviews. Har de skärpt upp sig på senare år, eller är det något skumt i görningen? När jag tittar på webbutiken så ser det ut att vara samma skit som tidigare, där det helt saknas lagerstatus (dvs inte i lager nu eller någonsin)
                    Senast ändrad av Grövlan; 2021-08-26, 23:37.

Kommentera

Ursprungligen postat av Grövlan Visa inlägg
                      Efter egna extremt dåliga erfarenheter av Wittlock så blev jag lite förvånad att se strålande bra recensioner på google reviews. Har de skärpt upp sig på senare år, eller är det något skumt i görningen? När jag tittar på webbutiken så ser det ut att vara samma skit som tidigare, där det helt saknas lagerstatus (dvs inte i lager nu eller någonsin)
                      Finns ju några här inne som älskar den butiken, säkert dom som skrivit :-(
                      Själv skulle jag inte ge den butiken 2 öre, värsta jävla företaget jag någonsin haft att göra med :-(

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
                      130 svar
                      25 338 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Benjamin S, 2023-10-08, 18:58
                      6 svar
                      1 232 visningar
                      0 gillar