Söders sportfiske, sportfiskeprylar.se - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Söders sportfiske, sportfiskeprylar.se

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• ehnvis
    replied
    Jag gjorde ett stopp på Söders förra måndagen (den 19e) då jag passerade den kungliga huvudstaden och jag kan inte annat än att hylla dem. Kollade efter 7,5gr 2/0 jigg skallar men det bad så mycket om ursäkt för att de inte hade några hemma då det var en av deras populäraste modeller och den sålde snabbt slut.

Skulle egentligen inte köpa något annat men åkte därifrån med lite smått och gott iaf.

Kommer besöka dem igen när jag passerar förbi nästa gång.

Lämna en kommentar:

• oskars
    replied
    Söders är grymma! Fan va många dumma frågor jag fått svar på där

Lämna en kommentar:

• Knug87
    replied
    Instämmer i kören! Senast var det förvisso ingen order jag la utan mer en förfrågan om min tankegång ansågs rätt eller om jag tänkt lite fel! Ville m.a.o ha en andra åsikt om grejerna jag var sugen på då jag inte har möjlighet att klämma och känna i nuläget

Fick ett riktigt långt svar från Mattias där han nästan blev exalterad å mina vägnar! Trevlig ton rakt igenom och genuint svar! Påminner om killarna på gamla Berras i Gävle som nu jobbar på Najc (inget fel på nya grabbarna på Berras heller kan tilläggas om de läser här) men jag har en speciell plats för Najc killarna efter att de nästintill gav mig 50% rabatt på allt när jag köpte en 50års present till farsan..tror jag fick 10 jerkbaits och en digitalvåg å lite annat "on the house" för de tyckte jerkbait väskan såg lite tom ut efter att min budget spräckts!

Det är samma feeling jag får av söder sportfiske, har man tänkt i en bana där prisbilden är låt oss säga 5000kr för spö och rulle! Känner de då att den combon inte är lika bra som en för 3000 så kommer dom säga det, det handlar inte om pengarna utan om kundbemötande och nöjda kunder i slutändan!

Det vinner dom på och får trogna kunder, mig absolut inkluderad! 10 tummar upp!

Lämna en kommentar:

• Nithagen
    replied
    Det är sådär man värvar nya, men framförallt behåller bestående kunder, SNYGGT!

Lämna en kommentar:

• Söders sportfiske, sportfiskeprylar.se

Ofta är man rätt snabb att gnälla när saker går fel eller hanteras på ett sätt man inte är nöjd med.
    Men idag måste jag faktiskt ge lite Ros också.

Köpte nyligen div betesbyggarprylar från Söders webshop och när de kom hem upptäckte jag att en av färgerna bara innehöll mindre hälften av vad de andra gjorde. Jag hade redan öppnat förpackningen och tänkte att det här det kommer jag ingen stans med, för vad är det som säger att det inte är jag själv som hällt ut hälften när förpackningen är bruten ur Söders perspektiv.
    Jag retade upp mig lite och kom fram till att jag ska iaf ringa och tala om det för dom ifall det är så att fler råkar ut för samma grej. (är det fler så är det ju kanske lättare att tro på det och spåra vart problemet ligger).

Döm om min förvåning när killen på postorden sa:
    -Amen det va fan! så ska det ju inte va, Får jag ditt ordernummer så skickar jag en ny på en gång.

Det va inget tjafs, inget misstroende utan bara jävligt smidigt och klockrent hanterande och kompenserande där jag inte hade väntat mig mer än att bara få meddela vad som hänt.
    Så behåller man en kund och gör han ännu lite mer trogen butiken.
    Som grädde på moset (eller kompensation) fick jag dessutom behålla den halva färgburken som troligen är helt felfri förutom mängden.

Nu kommer jag inte ihåg vad killen hette jag pratade med. Men, grymt bra hanterat av Söders sportfiske.

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Snöhäst, 2016-03-10, 13:38
130 svar
25 771 visningar
0 gillar
Senaste inlägg engqvist  
Startad av nybörjare-igen, 2024-04-07, 21:17
10 svar
2 068 visningar
0 gillar