Ursprungligen postat av barnmorskan
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Import och entusiastprylar!
Collapse
X
-
För mig blir det ingen Tatula nu, det blir en FX68Ursprungligen postat av C-H Visa inläggDen ser ju helt klart intressant ut, men verkar dock ej gå att få tag i ännu. Hur har du lyckats få hem en så snart?
En sådan R modell hade ju absolut passat bra bredvid min Core.
メガバス株式会社は、スポーツフィッシング・アウトドア用品の総合メーカーです。
Lämna en kommentar:
-
När jag kommer hem från Italien! Hoppas på lite norditalienskt gäddfiske snartUrsprungligen postat av tonyex Visa inläggHärligt! När kan vi provkasta? //T
Lämna en kommentar:
-
Det går inte att jämföra dom där två. De är flera klasskillnader mellan dom.Ursprungligen postat av C-H Visa inlägg.... Den nya Chronarch CI4+ ser ju intressant ut, är det en gammal Curado E7 i nytt material eller finns det större skillnader mellan vanlig Chronarch och CI4+ varianten?
Curado i 51/201 storlek är en liten arbetshäst. Den nya Chronarch CI4+ en lyxrulle med finesser/features som inte så många fiskerullar har för närvarande.
//T
Lämna en kommentar:
-
Det där har jag upplevt många gånger.Ursprungligen postat av Fogeljazz Visa inläggVisst är det härligt
Jag har omedvetet lyckats "omvända" en kompis till att börja med multirullar och nu är han helsåld.
Just nu, dubbelkollar jag packningen mot en packningslista för fjällvandringen. Imorgon åker jag till fjällen för att fiska öring och röding i privata vatten och mina kompisar som åker med frågar: Äger du ett haspelkit??? De flesta har varit "omvända" av mig
, men det är inte så svårt om man har provat att fiska med mina fiskeprylar ...
//TSenast ändrad av tonyex; 2013-08-13, 22:38.
Lämna en kommentar:
-
Den ser ju helt klart intressant ut, men verkar dock ej gå att få tag i ännu. Hur har du lyckats få hem en så snart?Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inläggJag tror starkt på Daiwa Tatula som i teorin borde bli brutal. Har det mesta man kan önska sig faktiskt.
Väntar själv hem min första egna rulle med T-wing systemet, som borde vara framme på torsdag eller fredag
En sådan R modell hade ju absolut passat bra bredvid min Core.
Lämna en kommentar:
-
Både Calais DC och CQ50 verkar ju vara riktigt bra rullar. Dock har jag lite problem med utseendet på dem, gillar inte att CQ nästan ser ut som en Luna (som jag inte heller gillar) med allt guld och kromet på Calais känns lite överdrivet. Visst utsidan är inte allt och jag är säker på att insidan hade passat mig perfekt, men om jag skall lägga de pengarna så måste rullen verkligen kännas hundra.
Rullen kommer endast att gå i sötvatten så materialvalet spelar inte särskilt stor roll. Den nya Chronarch CI4+ ser ju intressant ut, är det en gammal Curado E7 i nytt material eller finns det större skillnader mellan vanlig Chronarch och CI4+ varianten?
Lämna en kommentar:
-
Härligt! När kan vi provkasta? //TUrsprungligen postat av barnmorskan Visa inläggJag tror starkt på Daiwa Tatula som i teorin borde bli brutal. Har det mesta man kan önska sig faktiskt.
Väntar själv hem min första egna rulle med T-wing systemet, som borde vara framme på torsdag eller fredag
Lämna en kommentar:
-
Jag tror starkt på Daiwa Tatula som i teorin borde bli brutal. Har det mesta man kan önska sig faktiskt.Ursprungligen postat av C-H Visa inlägg
Vad har ni rullgalningar för tips att komma med?
Lämna en kommentar:
-
Visst är det härligtUrsprungligen postat av tonyex Visa inläggFramför allt det jag tycker att det är roligt är att gamla "haspelfiskare" pratar inte haspel längre!
//T
Jag har omedvetet lyckats "omvända" en kompis till att börja med multirullar och nu är han helsåld.
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av GammelfarGod lördag alla.
Jag har i hela mitt liv fiskat med haspel och har för något år sedan hittat min...1 Foto-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2026-04-11, 14:50 -
-
av NodittVet någon om var man kan köpa drev till den rullen så den blir lågutväxlad har en japansk 8.1 det är...2 Foton
-
2026-01-09, 17:01 -
-
av Mathias 70Gav mig själv en julklapp i förtid. 5 nya cobbar från sporting och världens trevligaste Dansk.1 Foto
-
2025-12-11, 16:20 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
|
2 355 svar
273 606 visningar