Mike the Pike - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mike the Pike

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #11
    Precis det är ett flytande bete. Säkert skitnajs att köra på pelagisk trollning i låga hastigheter.

    Kommentera


    • #12
      Aha hade för mig att jag sett någon video då den sjönk sakta men dom hade väl viktat den då kanske

      Kommentera


      • #13
        Kan man få ett sådant som väger 40g så är jag intresserad.

        Kommentera


        • #14
          Nu kan ju inte jag påstå att jag heller står och kastar 170gram+ beten särskilt ofta hela dagarna men magnum bulldawgs kastar jag rätt mycket och de är dessutom tyngre än Micke Picken.

          Va gnälligt det ska vara om betet har lite "vindskyddsfaktor" över sig :P
          Antar att det blir så då man blir "gammal" :P
          Skitfiske då!!!

          Kommentera


          • #15
            Ursprungligen postat av Tantor Visa inlägg
            Fin gång och kanonfärger. Funkar säkert perfekt.

            Men fan vad tung den är.

            Förstår överhuvudtaget inte charmen med att stå timme efter timme och dänga iväg sådana där pjäser men påkar obetydligt mer flexibel än ett järnspett. Hur fan orkar folk med detta och vad går de på för kosttillskott????? :-)

            //Tantor
            Gym kallas det!

            Kommentera


            • #16
              Snyggt bete som inte öppnar några nya möjligheter i mitt gäddfiske.
              Nej tack.

              Kommentera


              • #17
                Med en stinger så sjunker den väldigt sakta.
                www.stampelures.se

                Kommentera


                • #18
                  Snygg är den, hade definitivt prövat den till trolling om pengarna fanns.

                  Kommentera


                  • #19
                    Ursprungligen postat av orient Visa inlägg
                    Gym kallas det!
                    "Gym"!

                    Ah! Du menar ett sånt där ställe där de med manlighetskomplex iklädda spandex står och speglar sig medan de flexar med "musklerna"! :-)

                    //Tantor
                    [FONT=Verdana]><(((*> Bara döda fiskar flyter med strömmen ><(((*>[/FONT]

                    Kommentera


                    • #20
                      Måste ju tillstå att mike the pike fått en av de bästa marknadsföringskampanjerna jag sett ett bete få!
                      [FONT="Arial Narrow"]-Ta hänsyn till andra vid vattnet.
                      -Ta med skräpet hem.
                      -Var ödmjuk.
                      -Njut. Sluta hetsa o stressa.
                      -En dålig dag på/vid sjön är FORTFARANDE bättre än en bra dag på jobbet. [/FONT]


                      http://mammatalar.blogspot.com , Knudor Fnugelfufens Flurbaderf...

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                      2 355 svar
                      274 942 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13
                      13 svar
                      2 925 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Gädd-jos  
                      Startad av Gädd-jos, 2016-05-17, 14:40
                      39 svar
                      3 282 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Mathias 70  
                      Startad av Monkey, 2016-10-12, 22:07
                      1 008 svar
                      153 692 visningar
                      18 gillar
                      Senaste inlägg Test005
                      av Test005
                       
                      Startad av riggs, 2017-01-18, 18:03
                      1 055 svar
                      203 312 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Bilbo
                      av Bilbo
                       
                      Arbetar...
                      X