Ursprungligen postat av Monkey
Visa inlägg
Claes Claesson Underbart kul och massa tack. Bra att ni diskuterar betet, det gillar jag. Men nu menar jag alvar, jag vill att betena ska se ut så här och alla gör det. Om man hävdar att det har med brister i kvalitet så har man tyvärr ingen aning om vad man köpt. Det är mitt bete och jag har aldrig sagt att de ska vara silkeslena kina beten utan skavanker eller 55 lager olika färg mm. Dessa är hard core fucking jänkar beten med en hyllning till klassiska musky betesbyggare. De är gjutna i en bit i ABS med lite flyt skum, dessa jävla beten kan man köra över med en långtradare utan att de går sönder. Och de kommer överleva de flesta andra plast beten på marknaden. Om inte det är kvalité så kanske man ska fraåga sig vad som är det. Självklart kommer färg ögn och öglor å stryk men det är så de ska vara. Hur många plast beten på marknaden kan man kasta in i en sten med all karaff du har utan att det spricker? Men vist det blir gjutväck när man trycker i ABS plasten i formen. (hur många här har köpt eller ägt en Hellhound tex (det är samma där) SÅ jag säger det igen. De ska se ut så här och det har inte ett jäkla smek med kvalitén att göra. Mina svartzonker tailar vs ser oxå ut så har och biggitailen som kommer ser oxå ut så här mm mm mm. Och ja 220 kr kostar de men de kommer överlevar er alla. Meningen är att de ska vara så jävla trashade efter jäddtänder att man kan använda de til fot fil oxå. Ha en magisk dag alla fin ni.
Kommentera