Daiwa Prorex-spön - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Daiwa Prorex-spön

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Ursprungligen postat av holden Visa inlägg
    Om du får hem det, skriv gärna en rad om spöt, lurar också på att skaffa ett.
    Felmeddelande... vilket gjorde att ingen beställning registrerades sista kampanjdagen... Fick en ny chans av Mieko i veckan och la en ny beställning, men det gick inte heller, rabattkoden gäller bara lagerspön... så jag blev utan!

    Surt, framförallt eftersom jag såg att Happy Angler hade en liknade kampanj på spöt t.o.m. 29/9 med samma pris, men den brydde jag mig inte om då eftersom jag var upptagen med denna butik sen inte kunde leverera...

    Nåja, går väl flera tåg. Ber om ursäkt att det blev OT en stund...!
    Senast ändrad av anteman; 2017-08-31, 17:31.

    Kommentera


    • Har sett flera sista tiden som säljer sina perception här ?

      Kommentera


      • Ursprungligen postat av stahre87 Visa inlägg
        Har sett flera sista tiden som säljer sina perception här ?
        Ja alltför kort handtag sa nån som orsak... några har jag sett men ingen 7*3" haspel 10-30 g sedan jag började leta...

        Kommentera


        • Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
          Ja alltför kort handtag sa nån som orsak... några har jag sett men ingen 7*3" haspel 10-30 g sedan jag började leta...
          Lättknäckta har jag oxå läst i nån diskutionstråd på fb.

          Kommentera


          • Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
            Nä, nu skiter jag i Prorex haspel... Ingen har något att specifikt att säga om XR 8' 5-25 eller 10-40g, inte ens Buster har sagt ngt (matnyttigt) och inga fanns att klämma på i de 4 butiker jag besökte... (Buster har väl fullt upp med att leverera nya spön till butikerna, men det hjälper inte nu...)

            Har klämt på och läst en del om Perception och dess aktion så nu är det beställt...
            Hade du kollat igenom tråden så hade du sett att på sidan 23 så har jag skrivit om just den kombon du ville ha svar på (XR 10-40) och 2500xr-rullen Blev det något perception?

            Kommentera


            • Ursprungligen postat av Aspir3 Visa inlägg
              Hade du kollat igenom tråden så hade du sett att på sidan 23 så har jag skrivit om just den kombon du ville ha svar på (XR 10-40) och 2500xr-rullen Blev det något perception?
              Om du läst genom tråden skulle du se att anteman inte köpt något perception pga utebliven kampanj och problem med lagersaldo

              Kommentera


              • Ursprungligen postat av stahre87 Visa inlägg
                Om du läst genom tråden skulle du se att anteman inte köpt något perception pga utebliven kampanj och problem med lagersaldo
                Syftade mer på om han försökte få tag i det ändå eller om han struntade i det totalt

                Kommentera


                • Ursprungligen postat av shirunai Visa inlägg
                  [ATTACH=CONFIG]96158[/ATTACH]
                  Så nu har jag hunnit fiska 2ggr och känt på xr40-80 tycker fortfarande man måste ha beten som väger 55-80gram
                  jag mätade med en wingmandownsizer som vägde 55g med riggning kastar mellan 22-26meter på gräsmattan vilket jag tycker knappt är godkänt, skulle vilja kasta 30-35meter åtminstonde
                  Testa att stoppa JB på ditt XR och tatulan på Abu spöt och se vad som gör störst skillnad sedan kan det vara bra att latja lite med Tatulans inställningar då jag inte har några problem att kast exemplevis en Jackall squad minnow på 21gram eller ett Blue Fox Spinnerbait TI på14gram med min Tatula HD med 0.28 Sufix påspolad kastar bättre än vad jag trodde var möjligt med den linan.

                  /Apan

                  Kommentera


                  • Ursprungligen postat av Junk0ne Visa inlägg
                    Lättknäckta har jag oxå läst i nån diskutionstråd på fb.
                    Blev så mkt snack om perception i denna tråden att ja kände att ja va tvungen att ge lite positiva omdömen med....

                    Ja har också läst att de ska vara lättknäckta. Jag har dock ett 5-20 haspel och ett 10-30 spinn som jag, åtminstone hittills, inte haft några som helst problem med fast att jag inte hanterar som på nåt annat sätt än mina övriga spön. Har för övrigt inte känt några andra spön i den prisklassen som är så lätta och känsliga när man fiskar med dom. Saknade liiiiiiiiite ryggrad i haspelspöt men de finns de definitivt i den högre klassade 7,3an. För mig är bakhandtagen alldeles lagom men det är ju en smaksak. Längre behövs inte för balansen (som jag tycker att de tex behövs på vissa dragon fishmaker spön )och hävstångseffekten behövs ju knappast när man kastar beten upp till 20-25 gram... Lätt bland mina bästa köp, speciellt som ja köpte spinnspöt här på fiskesnack för typ en tusing fast de va oanvänt med lapparna kvar.. Så, nu ska jag sluta förstöra denna tråd

                    Kommentera


                    • Med ett xr 120g plus en tranx 301 och PP 0.32 på skickar jag en pigshad jr med 7,5g skalle o en trekrok i buken ca 38m. En MC rubber med shallowrig ca 43-44. Olika spön o rullar men samma typ av material osv i klingorna

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                      2 308 svar
                      263 073 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Tommy_Lagebro  
                      Startad av Monkey, 2016-10-12, 22:07
                      858 svar
                      139 489 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg gaddivar  
                      Startad av riggs, 2017-01-18, 18:03
                      1 031 svar
                      193 807 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Startad av Hasse92, 2017-06-12, 12:20
                      7 svar
                      2 148 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg billion
                      av billion
                       
                      Startad av Jocke290, 2019-05-10, 10:09
                      79 svar
                      12 343 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Torekrok  
                      Arbetar...
                      X