Daiwa Prorex-spön - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Daiwa Prorex-spön

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Nån som har ett Prorex X 762HFB 2 pcs 40-80g som dom kan skriva lite om?

    Kommentera


    • Jag har mycket för pengarna. Rätt rappt, lätt som alla prorex spön, men saknar det där extra som både XR och AGS har. Dock ett svårslaget spö i den prisklassen. Jag har inte fiskat sådär oerhört mycket med det, mer ett reservspö

      Kommentera


      • Ursprungligen postat av stahre87 Visa inlägg
        Jag har mycket för pengarna. Rätt rappt, lätt som alla prorex spön, men saknar det där extra som både XR och AGS har. Dock ett svårslaget spö i den prisklassen. Jag har inte fiskat sådär oerhört mycket med det, mer ett reservspö
        Det va precis det svaret ja ville ha! blir ett sånt! Antar det pallar med små jerks som westin swim etc. Buster jerk blir väl lite för mäktigt kan ja anta?

        Kommentera


        • Onej, optimalt till den typen av sliders, peta hem en MC my eller hybrid funkar kalas med

          Kommentera


          • Hej, någon som har ett Daiwa Prorex AGS PXAGS832XXXHFB 180g och kan ge någon recension? jag undrar hur det är och skicka iväg mindre beten tex en pig shad jr på 50 gram?? Eller ska man satsa på 120g spöt i samma serie?

            Kommentera


            • Ursprungligen postat av sailortom Visa inlägg
              Hej, någon som har ett Daiwa Prorex AGS PXAGS832XXXHFB 180g och kan ge någon recension? jag undrar hur det är och skicka iväg mindre beten tex en pig shad jr på 50 gram?? Eller ska man satsa på 120g spöt i samma serie?
              Har förvisso aldrig testat så lätta beten med mitt ags -180, men spontant känns det inte direkt optimalt.. Det lättaste jag har kastat är nog runt 90g. Är det primärt lätta beten du ska kasta så kolla på ett annat spö, kör själv ett ags 40-80 till junior-beten.

              Kommentera


              • Ursprungligen postat av sailortom Visa inlägg
                Hej, någon som har ett Daiwa Prorex AGS PXAGS832XXXHFB 180g och kan ge någon recension? jag undrar hur det är och skicka iväg mindre beten tex en pig shad jr på 50 gram?? Eller ska man satsa på 120g spöt i samma serie?
                Det är klart det går men det är nog inte optimalt fast det vet ja ju du förstår, Själv kör ja med ett AGS 40-80 till just pigshad jr då det är mitt favvobete och ja trodde aldrig man kunde kasta en pigshad så långt. Allt beror ju på vilken storlek på bete man föredrar och brukar använda, När ja kastar stora beten kör ja med ett volatile 200grams och det går att kasta pigshad jr med det men det är inte så trevligt

                Kommentera


                • Ursprungligen postat av sailortom Visa inlägg
                  Hej, någon som har ett Daiwa Prorex AGS PXAGS832XXXHFB 180g och kan ge någon recension? jag undrar hur det är och skicka iväg mindre beten tex en pig shad jr på 50 gram?? Eller ska man satsa på 120g spöt i samma serie?
                  Det gör inte bort sig med lättare beten. Men 120:an är bättre på lättare beten. Ruggigt fina spön.

                  Kommentera


                  • Ursprungligen postat av Niklar Visa inlägg
                    Ruggigt fina spön.

                    Understatement of the year mina ags känns telepatiska. mjuka när ja vill och styva när ja vill. det påminner mig om..................

                    Kommentera


                    • Ursprungligen postat av _Ekman_ Visa inlägg
                      Understatement of the year mina ags känns telepatiska. mjuka när ja vill och styva när ja vill. det påminner mig om..................
                      ....... Bröstvårtorna?

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                      2 299 svar
                      262 597 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg barnmorskan  
                      Startad av Monkey, 2016-10-12, 22:07
                      858 svar
                      139 389 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg gaddivar  
                      Startad av riggs, 2017-01-18, 18:03
                      1 031 svar
                      193 534 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Startad av Hasse92, 2017-06-12, 12:20
                      7 svar
                      2 141 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg billion
                      av billion
                       
                      Startad av Jocke290, 2019-05-10, 10:09
                      79 svar
                      12 298 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Torekrok  
                      Arbetar...
                      X