Revo Toro Nacl problem efter service?? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Revo Toro Nacl problem efter service??

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av _Ekman_ Visa inlägg
    Jag är inte den som vill smutskasta men servicen på Abu är dålig. Haft inne rullar 4 ggr på raken utan att dom gjort nåt och tillsist ringde jag och sa till dom att "BARA FÖR ATT NI INTE HITTAR FELET BETYDER INTE DET ATT DET INTE FINNS" då fick ja en ny rulle, då det va på sommaren hoppas ja det va en praktikant som tuggade tuggummi, Kul att det löst sig för dig
    Det märks om några dagar, förhoppningsvis.

Kommentera

Har nu provfiskat båda rullarna. Och HS rullen är fan inte bra. Den knarrar lite. Ungefär som att nåt är löst när jag vevar sakta. När jag jerkar med den så funkar den okej. Jävligt trött på detta nu. Så jag skiter i och ringa ABU nu. Vill försöka fiska lite till veckan. Får hoppas den håller under maj juni, så kan jag skicka tillbaka den i juli. Palla inte med mer knas just nu.

Kommentera

Ursprungligen postat av poppers man Visa inlägg
        Har nu provfiskat båda rullarna. Och HS rullen är fan inte bra. Den knarrar lite. Ungefär som att nåt är löst när jag vevar sakta. När jag jerkar med den så funkar den okej. Jävligt trött på detta nu. Så jag skiter i och ringa ABU nu. Vill försöka fiska lite till veckan. Får hoppas den håller under maj juni, så kan jag skicka tillbaka den i juli. Palla inte med mer knas just nu.
        Ska man ha en ABU så ska man köpa dem som är gjorda i Sverige. Kina- och Korearullarna är bara OEM-grejer och håller inte samma kvalité som de svenska rullarna tyvärr... ABU borde kolla på Shimano och Daiwa; öppna egna fabriker i Asien om dem nu vill ha det billigare och låt inte andra göra deras grejer åt dem. Nu är det väl iofs Pure Fishing som drar i trådarna men still, synd att det har gått ner sig så imo.

Kommentera

Ursprungligen postat av Aspir3 Visa inlägg
          Ska man ha en ABU så ska man köpa dem som är gjorda i Sverige. Kina- och Korearullarna är bara OEM-grejer och håller inte samma kvalité som de svenska rullarna tyvärr... ABU borde kolla på Shimano och Daiwa; öppna egna fabriker i Asien om dem nu vill ha det billigare och låt inte andra göra deras grejer åt dem. Nu är det väl iofs Pure Fishing som drar i trådarna men still, synd att det har gått ner sig så imo.

Samtidigt får man ju den kvaliteten som man beställer och betalar för när man köper från Kina.
          Det är ju ett val de har gjort för att få upp marginalerna helt enkelt.

Att rusta upp fabriken nere i Svängsta hade ju säkert kostat mycket pengar... Med samma eller sämre kvalitet
          Ingen fisk är chans för fisk.
          https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/

Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
          https://www.youtube.com/user/jurgenjons

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
          6 svar
          1 863 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Benjamin S