Ursprungligen postat av tk
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
BROMANoDELL Jerkspö
Collapse
X
-
ja de är väl ändå irrelevant hur länge man fiskat ?
min farfar har fiskat i mer än 50 år , då måste han veta mest eller hur ?
snarare så är det hur länge man har hållit på seriöst och testat massa olika produkter .
har hört talas om gös jonas då han ska vara en av dem som tog in jerkbait i sverige , rätta mig om ja har fel , då lär ju han ha testat de mesta på marknaden och antaglien vet mest om jerk spön . kanske inte just BD spöna men han har testat så mycke så han har ett hum om vad som är riktigt bra, bra, ok och dåligt .
Kommentera
-
Ett endelat spö är givetvis ett spö som är odelat, i motsats till ett tvådelat som är i tvådelat...Ursprungligen postat av osynlig_fisk Visa inläggEndelat. Det heter väl ända tvådelat.
Hälleflundrafiskare
Kommentera
-
Använder inte de samma teknik som i team dragon spöna. Dvs två olika grafiter? Tyckte jag läste det i någon annons.
Each and every rod is built on several different graphites, just to obtain the best of qualities from several different worlds. Just as all our rods. We call it mix modulus.
Kommentera
-
Tack fiskemannen! Fishcraft du har rätt i mycket du säger och jag gillar din stil, du ärlig att du inte kan va opartisk. I mitt fall blir jag bara irriterad när Jens efterlyser ödmjukhet samtidigt som han lindar in svaren. Du bemötte mitt svar om att jag var mer erfaren inom området mm bla bla 30 års erfarenhet samtidigt som det är lite mer än ett år sedan du började ditt jerkfiske. Du skall fan inte be mig vara ödmjuk när du inte kör med öppna kort. Du är en glad amatör på området oavsett vad du säger, och det är iof inget fel i det. Du har själv fått tråden att handla om annat då du kommit med massa saker som du sedan inte står upp för. Läs Henkes inlägg och gör inget politikersvar. Du mer eller mindre säger at spöt du gillar är felklassat, är det proffsigt och gjort av grabbar som vet vad det handlar om??
När det gäller filmen ifråga är det bra de gjorde den, perfekt för fyllekväll med grabbrna och få skratta, det är VM ljuga om vikterna. Klippa tokigt mellan årstider mm. Tycker dock grabbarna är rätt sköna i fiskedrag, men bara för man åker jorden runt blir man ingen stjärna. Men det är underhållane och helt ok tv.
Kommentera
-
Varför blandar du in min gamla Chef i tråden ?Ursprungligen postat av Gös Jonas Visa inläggDessutom jämfört med OF är du iaf ärlig
Kommentera
Foton
Collapse
-
av NodittVet någon om var man kan köpa drev till den rullen så den blir lågutväxlad har en japansk 8.1 det är...2 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2026-01-09, 17:01 -
-
av Mathias 70Gav mig själv en julklapp i förtid. 5 nya cobbar från sporting och världens trevligaste Dansk.1 Foto
-
2025-12-11, 16:20 -
-
av FlexKöpte ett Perchzilla Finesse Casting 2-12gr och parade ihop det med en Micro monster och hela ekipaget...3 Foton
-
2025-04-25, 11:20 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
|
2 355 svar
271 905 visningar