BROMANoDELL Jerkspö - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

BROMANoDELL Jerkspö

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ursprungligen postat av tk Visa inlägg
    Att man sysslat med sportfiske i 30 år säger ingenting,vissa kan fiska i 60 år o fortfarande vara nybörjare.
    Det jag menar är att vissa blir duktiga andra inte oavsett hur länge de hållt på, nått som jag märkt inom fisket och allra mest som egenföretagare med måleri,har provat målare som jobbat 10 -15 år ändå duger de inget till o sen har jag en 21 årig kille som varit hos mig i några månader och gör mycket bättre jobb än de som varit i branchen i många år.
    Så är det
    Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/

Kommentera

• Målare va inget bra exempel...Ett jävla släkte helt enkelt

Kommentera

• ja de är väl ändå irrelevant hur länge man fiskat ?
        min farfar har fiskat i mer än 50 år , då måste han veta mest eller hur ?
        snarare så är det hur länge man har hållit på seriöst och testat massa olika produkter .
        har hört talas om gös jonas då han ska vara en av dem som tog in jerkbait i sverige , rätta mig om ja har fel , då lär ju han ha testat de mesta på marknaden och antaglien vet mest om jerk spön . kanske inte just BD spöna men han har testat så mycke så han har ett hum om vad som är riktigt bra, bra, ok och dåligt .

Kommentera

• vänta tills dom släpper deras Esox -Lucius serie såg dom i nyaste fiske-feber verkar riktigt bra
          blah blah
          Titta gärna in på min fiskeblogg
          www.teamvallius.blogspot.se

Mvh Max Vallius

Kommentera

• Ursprungligen postat av osynlig_fisk Visa inlägg
            Endelat. Det heter väl ända tvådelat.
            Ett endelat spö är givetvis ett spö som är odelat, i motsats till ett tvådelat som är i tvådelat...
            Hälleflundrafiskare

Kommentera

• Använder inte de samma teknik som i team dragon spöna. Dvs två olika grafiter? Tyckte jag läste det i någon annons.

Each and every rod is built on several different graphites, just to obtain the best of qualities from several different worlds. Just as all our rods. We call it mix modulus.

Kommentera

• Tack fiskemannen! Fishcraft du har rätt i mycket du säger och jag gillar din stil, du ärlig att du inte kan va opartisk. I mitt fall blir jag bara irriterad när Jens efterlyser ödmjukhet samtidigt som han lindar in svaren. Du bemötte mitt svar om att jag var mer erfaren inom området mm bla bla 30 års erfarenhet samtidigt som det är lite mer än ett år sedan du började ditt jerkfiske. Du skall fan inte be mig vara ödmjuk när du inte kör med öppna kort. Du är en glad amatör på området oavsett vad du säger, och det är iof inget fel i det. Du har själv fått tråden att handla om annat då du kommit med massa saker som du sedan inte står upp för. Läs Henkes inlägg och gör inget politikersvar. Du mer eller mindre säger at spöt du gillar är felklassat, är det proffsigt och gjort av grabbar som vet vad det handlar om??
                När det gäller filmen ifråga är det bra de gjorde den, perfekt för fyllekväll med grabbrna och få skratta, det är VM ljuga om vikterna. Klippa tokigt mellan årstider mm. Tycker dock grabbarna är rätt sköna i fiskedrag, men bara för man åker jorden runt blir man ingen stjärna. Men det är underhållane och helt ok tv.

Kommentera

• Dessutom jämfört med OF är du iaf ärlig

Kommentera

• Ursprungligen postat av Gös Jonas Visa inlägg
                    Dessutom jämfört med OF är du iaf ärlig
                    Varför blandar du in min gamla Chef i tråden ?
                    Titta gärna in på min fiskeblogg
                    www.teamvallius.blogspot.se

Mvh Max Vallius

Kommentera

• Sorry Max!! Jag får späka mig själv över ett parti botgöring.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                      2 355 svar
                      271 905 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13