Ny inom jerkbait behöver utrustning - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny inom jerkbait behöver utrustning

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Wolf Visa inlägg
    Jag kanske kommer uppfattas som velig nu men jag har funderat på om jag ska köpa ett 2 delat spö istället efter som jag till större delen inte fiskar hemma och det blir då lättare att ta med i bilen osv...

Finns det något bra jerkspö som är 2-delat?
    Eric Walmann som skrev inlägget innan tyckte att jag skulle köpa 7-fots spö vad tycker ni om det?
    Vilka rullar är det som finns i högervevat som är bra att jerka med?
    Ska Du transportera mycket är 2 delat klart smart, Berkley Series One är vad jag minns tvådelat och ett bra spö till Jerk, kör själv med en Amb 5500CS Pro Rocket höger och är nöjd men skulle jag välja en ny rulle idag skulle sannolikt valet falla på Revo Inshore men ändå höger, jag har även vänster vevad rulle men blir inte riktigt sams med den.

Kommentera

Tror alla ambassadeur rullar finns i både höger och vänster va?, det är 1'an på slutet som säger om det är vänster t,ex 5601 vänster 5600 höger. Tycker du ska köpa en Ambassadeur 5600 c4 : ) riktigt trevlig rulle.

Kommentera

Hittade en sida där dom har 35% rabatt på alla lagervaror http://www.fiskeutrustning.se

Det verkar som att det är mest billig skit där men finns det något spö där som är något att ha? (2-delat)

Kommentera

den shopen verkar inte ha mycket bra grejer.Man kan göra fynd inom fiskeprylar men om man lägger ihop pengarna så lönar det sig att köpa kvalitet på en gång.du har grejerna längre och det är mer känsla i spön osv och du slipper oftast strul.Man kan aldrig vara säker på o få bra grejer men köper du ett välkännt märke så är det mycket större chans o få nåt bra.Har du dessutom en handlare som är bra så fixar han nya grejer åtdig ifall du skulle ha oturen o få ett måndagsex

Kommentera

Ursprungligen postat av crotalus81 Visa inlägg
            den shopen verkar inte ha mycket bra grejer.Man kan göra fynd inom fiskeprylar men om man lägger ihop pengarna så lönar det sig att köpa kvalitet på en gång.du har grejerna längre och det är mer känsla i spön osv och du slipper oftast strul.Man kan aldrig vara säker på o få bra grejer men köper du ett välkännt märke så är det mycket större chans o få nåt bra.Har du dessutom en handlare som är bra så fixar han nya grejer åtdig ifall du skulle ha oturen o få ett måndagsex
            Okej.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
            2 355 svar
            276 401 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg engqvist