Ny multirulle,men vilken? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ny multirulle,men vilken?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inlägg
    Hej,

Det finns många fler här på FS som äger inte bara en utan flera lågprofilare även några revos och mkt nöjda.
    Själv äger 5 och vill ha fler!
    Du skriver ju att dom är skit, nu får du bestämma dig
    Vad skulle vi gjort utan havet? Skulle vi burit båten.... http://ghfk.se/

Kommentera

Fel av mig, jag kopierade tonyex text, blev fundersam när precis skrev till mig att han bara fiskar med Shimano och är ägare till 5 revos samt vill ha fler

Kommentera

Calcutta kan aldrig vara fel har haft mina i en del år nu och dom sviker aldrig vad jag minns.

Kommentera

Ursprungligen postat av tonyex
          Det finns många fler här på FS som äger inte bara en utan flera lågprofilare även några revos och mkt nöjda.
          Själv äger 5 och vill ha fler!
          ... så "mellan raderna" syftade Jag på lågprofilare.
          Det var inte svårt att förstå (!) och andra sidan, man ser det man vill se
          Häls /T
          Senast ändrad av tonyex; 2011-02-19, 22:14.

Kommentera

Vart skaplig fart på den här tråden,det uppskattas.Men som flera säger så är jag inte intresserad av vanliga Ambassadeur rullar,det har jag redan flera stycken.Jag vill ha en lågprofilare för att dom är så små och sköna.
            Åter tillbaka till vad tråden handlar om.Varför jag undrar om olika märken är enbart för att jag har alltid envisats om att Abu och Daiwa är "b-grejjer" Har dom senaste 15åren bara kört med Shimano,enda rullarna som jag haft som varit Abu har varit Ambassadeur rullar.Därför tänkte jag se ifall ni kunde hjälpa mig med att få bort mina fördomar om Abu,Daiwa.
            Mvh

Kommentera

Ursprungligen postat av Linkannr1 Visa inlägg
              Vart skaplig fart på den här tråden,det uppskattas.Men som flera säger så är jag inte intresserad av vanliga Ambassadeur rullar,det har jag redan flera stycken.Jag vill ha en lågprofilare för att dom är så små och sköna.
              Åter tillbaka till vad tråden handlar om.Varför jag undrar om olika märken är enbart för att jag har alltid envisats om att Abu och Daiwa är "b-grejjer" Har dom senaste 15åren bara kört med Shimano,enda rullarna som jag haft som varit Abu har varit Ambassadeur rullar.Därför tänkte jag se ifall ni kunde hjälpa mig med att få bort mina fördomar om Abu,Daiwa.
              Mvh
              Daiwa har många väldigt fina lågprofilare, dock så har de väl knappt sålt någonting i Sverige. På sin höjd har det väl gått att få tag på billigare rullar här och därav ryktet gissar jag. På de dyrare rullarna så är det nog många gånger hugget som stucket mellan Shimano och Daiwa.

Jag har en själv en Daiwa Fuego L lågprofilare som jag kört med sedan 2005 och den är riktigt skön. Har kört jerk upp till 40 gram med den och sen kastat spinnare + poppers med den. Grymt nöjd faktiskt. Den kostade kring 300 dollares i USA när jag köpte den.
              Tävling - Sveriges mest misslyckade gäddfiskare! Flest nedlagda fisketimmar utan en 10+.......

Slår du mig så är du värdelös! Så det så!

Läs min fiskeblogg:

http://blogg.fjallfoto.se

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
              2 355 svar
              273 243 visningar
              0 gillar