Jag kollade lite på länken här ovan, innan du bestämmer dig för spö bör du gå in i din lokala butik och känna på ett Fenwick Ironfether eller Ironfether Momentum och sedan kolla priset på den danska sidan, blev du såld när du kände på chili spöet vet jag inte hur du kommer att reagera när du känner på dessa Fenwick spö men det blir nog sömnproblem 
Dom ligger på 3000-3500 i Sverige men där kunde du få dom för runt 2000kr med dagens växlings-kurs vissa modeller långt under det priset också. Tyvärr vet jag inte fraktpriser från Danmark men om du tar 3-4 delade borde det inte bli så hemskt....
En 3000 rulle till borre fiske kommer nog att kännas stor men funkar ändå helt ok... annars kan du ju köpa vilken liten skitrulle som helst till det fisket borre fiske är inget avancerat och borde gå att göra med lite vad fan som helst i rullväg bara den tar in och släpper ut lina.

Dom ligger på 3000-3500 i Sverige men där kunde du få dom för runt 2000kr med dagens växlings-kurs vissa modeller långt under det priset också. Tyvärr vet jag inte fraktpriser från Danmark men om du tar 3-4 delade borde det inte bli så hemskt....
En 3000 rulle till borre fiske kommer nog att kännas stor men funkar ändå helt ok... annars kan du ju köpa vilken liten skitrulle som helst till det fisket borre fiske är inget avancerat och borde gå att göra med lite vad fan som helst i rullväg bara den tar in och släpper ut lina.
senast gick jag in för att köpa just ett Titanium men kom ut med ett Fenwick momentum, ganska dumt med tanke på att jag hade ett Ironfether innan så nu har jag 2 av marknadens bästa spö och problem att välja vilket jag skall köra med 
Kommentera