Tycker ni om den här då?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Visa upp era ambassadeurer
Collapse
X
-
Jag tycker det är geschäft och att det urholkar ett klassiskt varumärke, dock inget nytt under solen då det finns mängder med ”extremt limiterade upplagor” utgivna. Höj de generella priserna på rundgavlade rullar istället för att kränga sånt här bjäfs om det är svårt med lönsamheten, tycker jag. Titta på Rolex affärsmodell, som för övrigt gjort originaldesignen till klockan i lådan.Ursprungligen postat av Letho Visa inlägg
- Gillar 3
Kommentera
-
3:e plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2023
1:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2024
1:a plats i Fiskesnacks Gäddfemma 2025
- Gillar 2
Kommentera
-
Upp med rullarna var inga problem men placeringen hade vi lite diskussioner kring. Men gick väldigt smidigt trots att min fru är helt ointresserad av fiske och rullar. Bara skakar på huvudet.Ursprungligen postat av Piscantur stercore
Förbannat tjusigt!!
Blev det långa och segslitna förhandlingar ang placeringen?
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Wilier75 Visa inlägg
Snygg samling men tyvärr så ligger du lite i lä jämfört med en bekant down under (Australien)!
Kika runt i länken så får du se.
Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein
/Stefan
Kommentera
-
Har du provat rullen ännu?Ursprungligen postat av Piscantur stercore
Var rädd om den kvinnan!
Min dito helt ointresserade sambo trodde jag hade kapitulerat på rullfronten, dock bedrog jag mig duktigt! Den utflyttade grabbens rum har renoverats, initialt hade jag långt framskridna planer på en mysig mancave med bla spöställ, bar och darttavla.
Av detta blev dock intet då hon i lönndom blixtsnabbt, och med väninnors hjälp på en och samma dag lyckades med konststycket att först vara på överdådig inköpsrunda på Ikea, och sen hinna montera skiten innan jag kom hem.
Det finns endast en liten yta på runt 800mm mot en vägg kvar, jag beordrades bryskt att införskaffa ett vitrinskåp att ställa dit och ha majoriteten av rullarna i….
Förvisso behöver jag mer glasytor, men vem vill ha rullar i ett rum jag typ aldrig är i?….
Ärendet är nu i förhalnings stadiet, men högsta instans verkar helt obeveklig….
Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. /Albert Einstein
/Stefan
Kommentera
-
Hej,Ursprungligen postat av Piscantur stercoreHej!
Nä det är ju inte direkt så att det vimlar av matchande fisk till den pjäsen här på våra breddgrader. Men blir de blåfenade lovliga så….
Nej, det gör det inte men du kunde ju åka lite längre ut och prova fiska håkäring på 10-gradaren.
Det finns ju flera intressanta fiskarter där ute.
Det är bara att ni tar med er en stor båt el hyr en fiskare med båt.
Det är bara att du tackar o tar emot tipsen från expert och respekterad f. d. storfiskare.
/Stefan
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Cobbar,cobbar på väggen där.
Säg mig vem som största ger.1 Foto-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2026-01-30, 13:55 -
-
av LordDanDå jag fick så bra hjälp med min rulle tidigare så tänkte jag chansen och se om de är någon som har...1 Foto
-
2026-01-03, 13:37 -
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav DonosoLägger upp en bild på min 6500 Pro Rocket. Använde den tidigare till torskfiske i Öresund, men när det...1 Foto
-
2025-07-14, 15:30 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
|
24 svar
2 355 visningar