Hur bra är Abu Revo Neos Haspel - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur bra är Abu Revo Neos Haspel

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av KN Visa inlägg
    Jag som föredrar mellanrullar som Nasci och Sargus kan nog inte hålla mig om jag kan få en Stella för 2500kr, fan oxå!!!

En kompis sa till mig när jag i höstas började bygga ny arsenal att det kan vara dumt eftersom man hinner tröttna på grejerna innan man ens kommit till våren, han kan ha haft en poäng....
    Jag gillar även mina rullar i mellanskiktet (Exagen som jag jiggar borre med och jag gett 350 kr för är jag också kanonnöjd med).....blir det en Stella så blir det nog som Beja säger....."baraföratt"....

/S
    [FONT=Verdana]Karta om Havsöringsplatser i Stockholmsområdet [/FONT]
    [FONT=Verdana] Havsöring i Stockholmsområdet (från land) [/FONT]

Kommentera

Ursprungligen postat av Silverbågen Visa inlägg
      Håller med dig i allt väsentligt utom att jag tror att man kan göra kap även på top notch-prylarna.......

Calaisen för 2560 kr NIB tycker jag var ett kap.....sen om den är det grymmaste som på finns marknaden låter jag vara osvuret....men bland det dyraste du kunde hitta på hemmaplan var det iaf...och till det priset hade den knappast hittat hem till mig.....

/S

PS Pokemon-liknelsen tycker jag var klockren!!
      Absolut!
      Klart man kan göra klipp! Just nu går det att köpa Lin10 för under 5 kakor. hade det varit så när jag köpte mina hade jag nog haft tre Alla vill väl komma så billigt undan som möjligt och det är alltid skönt att spara, det är ju trots allt rätt rejäla summor vi talar om. Men för mig är utgångsläget oftast att jag inte vill kompromissa modell för pris. Sedan kan man ju invänta rätt ögonblick, men det funkar så sällan om man samlar på Pokemon

Beträffande Stella har du visst slappat i entusisttråden. jag postade ju denna för ett tag sedan:
      Senast ändrad av barnmorskan; 2014-01-17, 20:08.

Kommentera

Spot on ovan M8!

Tusan också...snart är priset rätt!!! Kan det vara så att FF lurar runt hörnet??.....kanske skall vänta lite och lyfta en lätt beggad FE för 2500?? Hmmm...det é kul med kit

/S
        Tjääna
        Antagligen är det FF (trodde den nya hette HG) som lurar runt hörnet. En sådan kommer det nog att bli men inte före den är nere i 3-4000. Kanske om 2-3 år. Under tiden så har man ju chansen att verkligen testa sin FE och se om den funkar lika bra om 3 år.
        På dom igen
        Bb
        Senast ändrad av Barabajare; 2014-01-17, 18:12.

Kommentera

Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inlägg
          Absolut!
          Klart man kan göra klipp! Just nu går det att köpa Lin10 för under 5 kakor. hade det varit så när jag köpte mina hade jag nog haft tre Alla vill väl komma så billigt undan som möjligt och det är alltid skönt att spara, det är ju trots allt rätt rejäla summor vi talar om. Men för mig är utgångsläget oftast att jag inte vill kompromissa modell för pris. Sedan kan man ju invänta rätt ögonblick, men det funkar så sällan om man samlar på Pokemon

Beträffande Stella har du visst slappat i entusisttråden. jag postade ju denna för ett tag sedan:
          http://tv.shimano.co.jp/movie/cm/2013_06
          Är så dålig på japanska....när i juni postades filmen du försökte länka till?

/S

Kommentera

Är så dålig på japanska....när i juni postades filmen du försökte länka till?

/S
            Sorry, min länkning sög. Nyheten släpptes 27/12 och bättre länk finns härifrån:
            今月発売の雑誌に広告が掲載されたばかりながら、今最も釣り人たちの胸を熱くしているであろうシマノが誇るスピニングリールの最高峰「NEW STELLA(14ステラ)」。 シマノから2日遅れのクリスマスプレ

Kommentera

Sorry, min länkning sög. Nyheten släpptes 27/12 och bättre länk finns härifrån:
              http://tacklenews.net/product_catego...la-teaser.html
              Tjääna
              Vad har den för beteckning, har lite svårt med det japanska skrivspråket.

Eftersom tråden glider lite så glider jag vidare.
              "Paketmannen" ringde på dörren under kvällen, han levererade 2 st 10 fots Fenwick Ironfeather Momentum upp till 32 gr samt 1800 m Berkley fireline 0,17. Allt till det facila priset 3460 bagare, inklusive frakt. Grymt bra pris för hela klabbet. Sen tycker jag att spöt är riktigt skönt/påkostat och faktiskt matchar Stellan på ett utmärkt sätt.Snart har jag allt jag behöver eller kanske ska man säga. Om tusen år är det perfekt.
              På dom igen
              Bb

Kommentera

Me too....

/S

Kommentera

Ursprungligen postat av Barabajare Visa inlägg
                  Tjääna
                  Vad har den för beteckning, har lite svårt med det japanska skrivspråket.

Eftersom tråden glider lite så glider jag vidare.
                  "Paketmannen" ringde på dörren under kvällen, han levererade 2 st 10 fots Fenwick Ironfeather Momentum upp till 32 gr samt 1800 m Berkley fireline 0,17. Allt till det facila priset 3460 bagare, inklusive frakt. Grymt bra pris för hela klabbet. Sen tycker jag att spöt är riktigt skönt/påkostat och faktiskt matchar Stellan på ett utmärkt sätt.Snart har jag allt jag behöver eller kanske ska man säga. Om tusen år är det perfekt.
                  På dom igen
                  Bb
                  Den har inte fått någon beteckning än. Shimano roar sig bara med att släppa teasers för att bygga upp köpsuget...

Fläskigt inköp! Jag har haft lite lösa planer på att köpa ett momentum upp till 32g så jag kan göra silverdebut någon gång. Räcker klassningen till för att kvala in som ett skapligt allroundspö eller behöver man ett som pallar mer?

Kommentera

Den har inte fått någon beteckning än. Shimano roar sig bara med att släppa teasers för att bygga upp köpsuget...

Fläskigt inköp! Jag har haft lite lösa planer på att köpa ett momentum upp till 32g så jag kan göra silverdebut någon gång. Räcker klassningen till för att kvala in som ett skapligt allroundspö eller behöver man ett som pallar mer?
                    -32 är perfekt som allround silverpåk...

/S

Kommentera

-32 är perfekt som allround silverpåk...

/S
                      Instämmer. Och gärna runt 10 fot i längd. Då klarar man det mesta från lättare drag via bombarda till att pressa ut 28-grammare i motvinden.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46
                      231 svar
                      31 989 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Gösalf
                      av Gösalf