Shimano JDM-lågprofilare med backspärrshake? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Shimano JDM-lågprofilare med backspärrshake?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Silverbågen
    Vojne vojne....att ni orkar....

/S
    Vi har orkat så här sedan 2007 och det finns inga tecken på att ge upp, även om jag orkar inte skriva så mkt på FS nuförtiden. Det finns andra ställen där kunskap värderas högre än retorik.

Faktum är att man ska kunna detaljer rätt bra för att kunna ha en chans att förstå hela bilden. Du vet hur det är: att läsa sig till räcker inte, man måste gå djupare än så.

//T
    Senast ändrad av tonyex; 2015-11-30, 09:11.

Kommentera

Håller med helt, tony.
      Man har läst en och annan sprängskiss senaste 10-15 åren.

För egen del letar jag alltid efter nästa rulle, inte på grund av behov utan istället av ren nyfikenhet.
      När begagnatmarknaderna i både USA och Japan ligger så lättillgängliga blir utbudet av både vanliga och ovanliga
      rullmodeller till mycket bra priser så stort att man nästan måste leta efter något nytt, för en själv obeprövat.
      Jag har troligen redan ägt rullen/rullarna som passar mig och mitt fiske bäst, har även diskuterat alla märken ur i stort sett alla synvinklar men trots det studerar jag sprängskisser och skruvar rullar nästan varje dag.
      Det är väl ett intresse i sig, alla förstår det inte och det har jag full respekt för.

Min personliga situation är sådan att jag tyvärr inte längre kan fiska särskilt mycket, då blir det mer teori och praktik kring själva prylarna. Att man råkar skriva spaltmeter om ämnet är egentligen inget mer än en trevlig bisyssla...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Klistrat: Rull-terminologi av Mooki
      Startad av Mooki, 2011-05-06, 09:17
      41 svar
      32 038 visningar
      18 gillar
      Senaste inlägg Micki.S