Abus reservdelspriser var nästan för bra för att vara sanna.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Uppgradera C4
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av gabbu Visa inläggAbus reservdelspriser var nästan för bra för att vara sanna.Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig
Kommentera
-
Ursprungligen postat av anteman Visa inläggJa inte gör det "min" spole billigare precis. Eftersom jag får betala överpris (tycker jag) på en spole med min gamla rulle,så är det snarare sånna som köper reservdelar utan garantin som finansierar de som har garanti...
Fast som en strategi för slit å släng är ju höjda reservdelspriser "fiffigt"...
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jimmy85 Visa inläggFår väl köpa en availspole lr ut spole istället om du tycker de e billigare ��
Tillför intet, men klart vill man "slå en lans" för 100% prishöjningar så blir det gärna krystat...
Att ha synpunkter på ABU var tydligen en öm tå bland "frälsta"... å då har jag ändå några Ambassadeurer jag med... Vi pratar om en rulle/tillverkare inte något religiöst även om man nästan kan börja tro det...Senast ändrad av anteman; 2016-02-20, 14:24.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Hippo Visa inläggI slutändan är det väl alltid kunden som betalar för garantin, eller?
Kommentera
-
Ursprungligen postat av anteman Visa inläggNu var det ju inte det jag diskuterade, det borde du väl begripa så varför fråga så dumt? Hur sjutton kan man föreslå ngt dyrare när jag tycker ABUs prishöjning är oskälig?
Tillför intet, men klart vill man "slå en lans" för 100% prishöjningar så blir det gärna krystat...
Att ha synpunkter på ABU var tydligen en öm tå bland "frälsta"... å då har jag ändå några Ambassadeurer jag med...Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jimmy85 Visa inläggMen de priserna hade inan hade ju inte hållt i all evighet. Sen beror de väl på hur dom beställer sina delar osv. Om de beställer fortlöpande lr ett rejält lass med en gång. Jag hann heller inte köpa delar innan höjningen tyvärr.
En inköpare/tilverkare som köper in/tillverkar så att hen måste, tvingas höja priserna med 100 %, borde nästan få lov att byta jobb...
Kommentera
-
Eller så är de så enkelt att de har märkt av en högre efterfrågan o försökt göra en lite fuling. Fast om alla här som bruka köpa delar mailar o påtalar irritationen o vill ha motivationen till prishöjningen.Den som tycker sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Jester Burk II Visa inläggOch som finansieras av konsumenterna, inte av aktieägarna.
Utgifter tar med naturnödvändighet en bit av eventuell vinst!
Skit fiske!
Gösta
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jimmy85 Visa inläggEller så är de så enkelt att de har märkt av en högre efterfrågan o försökt göra en lite fuling. Fast om alla här som bruka köpa delar mailar o påtalar irritationen o vill ha motivationen till prishöjningen.) eller i vart fall visar en närmast "religiös" förståelse för prishöjningar på 100%, så det kommer nog inte att hända...
Fast visst har du rätt, en slags fuling är det nog!Senast ändrad av anteman; 2016-02-20, 15:02.
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Skrapande ljud från rulle?av HampeeeEfter att ha kollat mer på rullen verkar det som att det är mellanrummet mellan grejen som håller bygeln...1 Foto
-
Kanal: Rullar
2025-06-28, 22:06 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Mooki, 2011-05-06, 09:17
|
41 svar
31 949 visningar
18 gillar