Ursprungligen postat av FRB
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Optimera en ambassadeur ultra mag
Collapse
X
-
CT konvertera och sätt den på ett 16 fots spö när du tröttnar på lätta beten :-)Ursprungligen postat av Reekie Visa inlägg
(57) Casting a £13 Baitcasting Reel On 18g Plug & Ultramag 1 Calm Conditions! - YouTube
- Gillar 1
Kommentera
-
Blev allt för nöjd med den för att ändra något mer på den, möjligen en något högre utväxling.Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg
CT konvertera och sätt den på ett 16 fots spö när du tröttnar på lätta beten :-)
(57) Casting a £13 Baitcasting Reel On 18g Plug & Ultramag 1 Calm Conditions! - YouTube
Men funderar på en mag 2 eller 3 som jag skulle vilja modda skiten ur :-)
- Gillar 1
Kommentera
-
Jag blev faktiskt lite avis men den hade hamnat i ett vitrinskåp... finlir vevar jag med vänster :-)Ursprungligen postat av Reekie Visa inlägg
Blev allt för nöjd med den för att ändra något mer på den, möjligen en något högre utväxling.
Kommentera
-
I skåpet gör den ingen nytta ;-)Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg
Jag blev faktiskt lite avis men den hade hamnat i ett vitrinskåp... finlir vevar jag med vänster :-)
bara att öva upp sig med en abumatic i något år, sen får man känsla med allt ;-)
- Gillar 1
Kommentera
-
:-DUrsprungligen postat av Reekie Visa inlägg
I skåpet gör den ingen nytta ;-)
bara att öva upp sig med en abumatic i något år, sen får man känsla med allt ;-)
Jag spolade ju på ny lina på farsans gamla abumatic i somras... den kastar så förvånansvärt bra men det är lite som att veva en gammal handdriven gräddvisp... det stänker och skvätter överallt... och det blir fan aldrig färdigt :-)
- Gillar 1
Kommentera
-
Är ganska säker på att jag har det, ska kolla senare idag.Ursprungligen postat av Reekie Visa inläggDet är inte någon som råkar sitta på en ultra mag II i sina gömmor. Varit hemma sjuk i två veckor nu och nästa vecka är det sportlov, så behöver sysselsätta mig med något kul projekt.
Kommentera
-
Tackar ödmjukast TiSo men har redan fått ett förslag och väntar på några bilder.Ursprungligen postat av TiSo Visa inlägg
Är ganska säker på att jag har det, ska kolla senare idag.
Blir det ingen affär där så hör jag av mig :-)
Kommentera
-
Idag fick jag hem en ambassadeur som den gode Mörrum skickade till mig :-)
Denna gång i form av en Ultra Mag xl II i väldigt fint skick, troligen är den helt ofiskad.
Även denna ska lättas med en annan spole, bromslamellen ska bytas ut mot en i kolfiber och sen behöver jag en ny vev.
Förhoppningsvis kommer delarna från Svängsta redan imorgon så jag kan dra igång projektet.
- Gillar 4
Kommentera
Foton
Collapse
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Mooki, 2011-05-06, 09:17
|
41 svar