Skillnad ambassadeur 5000 kontra record ambassadeur 5000? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skillnad ambassadeur 5000 kontra record ambassadeur 5000?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Reekie
    replied
    Den stora skillnaden är prislappen och att det står record på gaveln.
    Samma konstruktion i många år, med små detaljer som skiljer dem åt.

Lämna en kommentar:

• PrN-Sweden
    replied
    Så nu fick jag den på Ica här i byn idag tog bara 6dygn ifrån Stockholm ... Sinnesjukt .

Yttre besiktning visar rostskador lite här å där , känns mjuk i broms å alla reglage fungerar ja denhär var då värd den slanten å jag fick en enkelvev som jag vill ha . Bara en ny enkelvev kostar 299kr ifrån Abu .

Nu blir det nedmontage å grundlig bensin tvättning å på med nå tvåtaktsolja å lite vinkelväxeln fett så ska 60g blyna å hemssnidade träbeten få slungas iväg på det gamla kunnan graphite lite spöde .

Någon som kommer på vad skillnaden är mellan Record ambassadeur 5000 kontra Ambassadeur 5000? Om det ens är nån skillnad .

Hälsningar Paul-Roger
    Bifogade filer

Lämna en kommentar:

• Skillnad ambassadeur 5000 kontra record ambassadeur 5000?

Hallåja
    Jag har seta å sökt å jag finner då inget inlägg om vad skillnaden mellan en record ambassadeur 5000 å en ambassadeur 5000?
    Sökt både på amerikanska å svenska å jag fattar så fan int vad är skillnaden är de nå med godset inuti eller vad annars ?

Köpte en vanlig 5000 röd med rullfots nummer 200000 någe så den är från 60talet , he är mest för å lära sig å skruva i som å byta till kullager å slitagedelar mm ja nörderi ni vet .
    Den kommer med posten på måndag å jag finner lager å reservdelar utifrån england "sportfiske Boden" har endel prylar till dom men int allt .

Men när man sitter å bläddrar på kontoret å ser de olika för olika priser ja vad är skillnaden nog förstår jag årgångar å modeller men när det blandas som record å ambassadeur då fattar int jag vad det är ?

Här en auktion bild på det jag köpt jag ska ha det på mig gamla kunna graphite trigger/trolling spöd har kört swimbaits till gädda på det med bravur ,så det får gå som det hela tiden .

Har ägt endel Shimano multirullsr å okumas å nå noname kineser (aldrig igen nå kinesrullar) .
    Men inga ambassadeurer förut å sprängskisser har jag så det ska nog gå bra , de är som Husqvarnas såg sprängskisser å kan jag skriva ihop gamla motorsågar så ska nog detta gå å .

Hälsningar Paul-Roger
    Bifogade filer

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46
231 svar
31 980 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Gösalf