Uppgraderingen av forumet - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppgraderingen av forumet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Upptäckte till min stora glädje att fiskesnack äntligen blivit mobilanpassat! Så nu är det nog dags för en comeback från mig efter två års bortavaro.
    Känns lite som att komma hem igen

    Kommentera


    • Det har kanske varit uppe tidigare men sökfunktionen är inte så vass. Sökte på "prorex" tidigare för att hitta den långa tråden om Daiwas prorexspön. De flesta träffarna är i köp&sälj men tråden hittade jag inte mha sökfunktionen.

      Kommentera


      • Ursprungligen postat av Cyaneus Visa inlägg
        Det har kanske varit uppe tidigare men sökfunktionen är inte så vass. Sökte på "prorex" tidigare för att hitta den långa tråden om Daiwas prorexspön. De flesta träffarna är i köp&sälj men tråden hittade jag inte mha sökfunktionen.
        Den har helt klart mer att önska. Jag väntar fortfarande svar från vBulletin angående sökfunktionen. Det pågår en omindexering av sökorden och den verkar ta några dygn att få färdig. Tyvärr börjar den med de äldsta ämnena först.
        C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

        Bli medlem i Sportfiskarna Här!
        Svar på vanliga frågor hittar ni Här
        Fiskesnacks regler hittar ni Här
        Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

        Kommentera


        • Whats up, Anders!
          Jag funderade på att byta avatar och stötte på ett problem!
          När jag sätter muspekaren på min nuvarande avatar så att "ändra avatar" kommer fram så hamnar den knappen lite fel kan man säga
          Problemet med detta är att om jag försöker nå knappen där nere så försvinner den när muspekaren lämnar min nuvarande avatar.
          Jag vet inte om det bara är så för mig och ett fel i min ände.

          Firefox 64bitars version 63.0
          Windows 8.1
          Skostorlek 42
          11.1°C ute för tillfället

          Kommentera


          • Ursprungligen postat av Träben Visa inlägg
            Upptäckte till min stora glädje att fiskesnack äntligen blivit mobilanpassat! Så nu är det nog dags för en comeback från mig efter två års bortavaro.
            Känns lite som att komma hem igen
            Ja tänk så det kan skilja, smaken e som baken! Sökfunktionen jobbas det på, man kan inte se vem som skrev det sista inlägget eller vem som gillat i en mobil...

            För mig med mobil så ser jag ännu inga omedelbara fördelar men de kanske kommer efter Anders putsande och ökad vana hos mig, låt oss hoppas!

            Kommentera


            • Jag vill bara informera om att vi just nu håller på att byta ut annonseringslösningen för banners och att det iom detta kan visas dubbla banners till och från. Bara så ni vet.
              C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

              Bli medlem i Sportfiskarna Här!
              Svar på vanliga frågor hittar ni Här
              Fiskesnacks regler hittar ni Här
              Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

              Kommentera


              • Lite större skillnad på rubrikerna för lästa respektive olästa ämnen vore bra. Nu är det två snarlika nyanser av blått.
                Firefox/Windows.

                Kommentera


                • Vissa trådar som ligger på startsidan kommer jag inte in på. Tex Espen tråd om båt tips, klickar jag på rubriken kommer jag bara till startsidan. Bugg Bergman

                  Kommentera


                  • Ursprungligen postat av stahre87 Visa inlägg
                    Vissa trådar som ligger på startsidan kommer jag inte in på. Tex Espen tråd om båt tips, klickar jag på rubriken kommer jag bara till startsidan. Bugg Bergman
                    Jag noterade också att jag inte kommer in på den tråden (och ingen annan heller av antalet views att döma). Undrar om det kan bero på "otillåtna" citattecken i rubriken?? Min länk visar UTF-8-kod %c2%94 för citattecknen i rubriken. Står som styrkod "Cancel Character" i den referens jag hittade: https://www.fileformat.info/info/uni...0094/index.htm.

                    Kommentera


                    • Ursprungligen postat av stahre87 Visa inlägg
                      Vissa trådar som ligger på startsidan kommer jag inte in på. Tex Espen tråd om båt tips, klickar jag på rubriken kommer jag bara till startsidan. Bugg Bergman
                      Samma sak för mig, och då troligen alla andra enligt vad Hagg säger.

                      https://www.fiskesnack.com/forum/fis...b%C3%A5t%C2%94

                      Är ju sjukt nyfiken på vad han skriver!
                      Ingen fisk är chans för fisk.
                      https://ingenvidarefiskeblogg.wordpress.com/

                      Kolla gärna in min Youtube-Kanal. Finns en massa kul skit där.
                      https://www.youtube.com/user/jurgenjons

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      12 svar
                      1 399 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-19, 09:11
                      15 svar
                      1 138 visningar
                      2 gillar
                      Senaste inlägg Xerup
                      av Xerup
                       
                      Startad av Xerup, 2022-12-20, 20:00
                      7 svar
                      333 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg Sundström76  
                      Arbetar...
                      X