Visa fullständig version : Drömjobb
Nu har jag börjat på mitt nya jobb på AB Fiskarnas Redskapshandel på St Paulsgatan i Stockholm. Den största fiskebutiken i stan för övrigt. Inte dåligt att få betalt för att snacka fiske hela dagarna.
Titta gärna in och snacka lite fiske nån dag.
Kulan
Majakovskij
2003-05-01, 21:30
SKulle vara riktigt kul o vara med i ett nytt sportiske projekt. Exempelvis bedriva Guidning högre upp i Sverige och då nån lite mer okändadre laxälv i vildmarken.
Men drömmen skulle vara att vara heltids guide i Ponoi..
Crubbster
2003-05-01, 22:03
ja du kulan jag kommer imårn.... men jag e lite arg på den butiken , beställde på julovet ett hyperloop medium feeder, dom skulle ringa mig efter en vecka när dom fick den, dom har inte ringt än !!!!! ett halvt år har jag väntat nu.... men aja grattis kulan, själv ska jag jobba i norge på namsen
Crubbster
2003-05-02, 02:43
vadå jag ???
Originally posted by kulan
Nu har jag börjat på mitt nya jobb på AB Fiskarnas Redskapshandel på St Paulsgatan i Stockholm. Den största fiskebutiken i stan för övrigt. Inte dåligt att få betalt för att snacka fiske hela dagarna.
Titta gärna in och snacka lite fiske nån dag.
Kulan
Jag kommer nog tita in nån dag, vem är det som är du?
//K
grattis! har fått lite extra jobb på en affär o plocka iordning deras fiskesortiment=) får iof inge betalt bara grejer. men vafan man köper ändå bara grejjer för pengarna
Det stämmer bra. Det är jag som springer fram och tillbaka och hjälper alla...
scanvrak
2003-05-03, 15:55
ett ord Kulan; "fiskesnackforumsrabatt!!"