Visa fullständig version : Tja
Har nu hittat hit efter att ha hängt på sportfiskeforum.se i några år. Tyckte det var dags att sluta vara så trångsynt som jag varit, så nu kollar jag in den här sidan framöver också :D
För övrigt bor jag i Lindesberg som är beläget i mellansverige, jag pluggar sista året på gymnasiet och är 18 år. Fiskar mest gädda gös och abborre men bangar sällan en resa till nordnorge, fjällen, skärdgården eller något annat! :)
Björn
Välkommen, snart finner du denna sida ganska överlägsen SFF ;)
hejsan :) jag heter putte på sff och jag har flyttat över hit mer och mer på senaste tiden :)
detta är en bättre sida än sff. så enkelt är det. fs är en bredare sida med bättre layout. :popcorn:
vilka sjöar brukar du fiska i då ? ja bor i örebro så det e inte så värst långt ifrån
Flodström
2007-12-28, 01:27
Hjärtligt välkommen skall du vara :D
mvh
Tackar så mycket alla :)
Jo många säger ju att denna sida ska vara bättre, får väl helt enkelt utforska saken själv.
Jag fiskar i vatten som Råsvalen, Björkasjön, Lindesjön, Vedevågssjön, Dalkarshytteån m.fl. Allt eftersom jag blir äldre (nyligen tagit körtkort tex) kommer jag kunna röra mig lite längre till nya vatten som typ hjälmaren =)
Förutom i örebro län har jag en stuga uppe i Lofsdalen och en nere vid norra Vättern. Men usch så jag fiskar dåligt i vättern, vilken svår sjö!
Återigen tack för det varma välkomnandet :)
Gurrinho_Sportfiskaren
2008-01-02, 21:48
Välkommen !
math-ematics
2008-01-06, 02:14
Hojta om du behöver fiskesällskap, fler folk ifrån örebro här
mwikstrom
2008-02-13, 00:28
VÄLKOMMEN TILL DETTA PARADIS AV FISKARE:cheers:
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.