Ursprungligen postat av Xerup
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Blir det och fynda något speciellt under Black Friday?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Kolnej Visa inlägg
ner? det är en plastrulle för 4000 spänn xD=]
Glädjande att fler noterade den lilla detaljen.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg
En rulle för 4000 spänn är inte ok att den ser ut som den gör. Daiwas rullar i den prisklassen är gjorda i Thailand och det går inte ens att jämföra med Abu's skit. Har varit inne och visat upp den hos en bekant som dog av garv när vi började titta på den noga. Har bilder på HÅL i gaveln, där en liten bit saknas.
Den ända offret här är du lilla gubben. Så sätt på din nya offerulltröja och sug på tummen ;-)
- Gillar 1
Kommentera
-
Min generella syn på det hela: I prisklassen "low range" och "middle range" kan jag acceptera ett par kosmetiska defekter om det inte stör funktion. Men om en high end rulle, det bästa från ett varumärke, har problem, då har man rätt att klaga. Om bromsarna skramlar och finishen på en rulle i magnesium (som riskerar att korrodera om materialet blottas) är dålig, då bör man till och med klaga och helst skicka tillbaka rullen. På så sätt låter man inte Abu komma undan med otillräcklig kvalitéskontroll på deras high end prylar. Det gäller alla high end rullar av alla märken.
- Gillar 5
Kommentera
-
Ursprungligen postat av ajoan Visa inläggLite smånostalgiskt kunde jag inte låta bli att köpa en VC Pike på Sportfiskeboden när den var nedsänkt med 1800 kronor. När jag väl skulle köpa den var det lika bra att köpa en beastvev, trimkit och lättad linförare med kermisk knivbult. Det blev helt enkelt en riktigt trimmad klassiker, den ser jag fram emot att äga lång tid framöver.
Får bli en trimsats till våren - sen om det gör någon skillnad får de lärde tvista om :-)
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Tylön Visa inlägg
+1 på den, dock utan trim för tillfället.
Får bli en trimsats till våren - sen om det gör någon skillnad får de lärde tvista om :-)
Kommentera
-
Ursprungligen postat av engqvist Visa inläggVar och hämtade mitt stcroix legend tournament spö på jaktia i Jönköping idag. 40% rabatt så det får man vara nöjd med. Finns en del kvar om någon är sugen.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg
Går det att beställa från dom?
Kolla på Mojoboats/Mojoshop annars,
eller ring o prata med Albin eller Eddie på mån
Dom har ett tiotal olika Legend tournament spön från 2500:- o upp hemma
tror dom har fri frakt på ST.Croix spöna.
annars tar dom hem det du vill ha från USA
- Gillar 1
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Coronet27 Visa inlägg
Kolla på Mojoboats/Mojoshop annars,
eller ring o prata med Albin eller Eddie på mån
Dom har ett tiotal olika Legend tournament spön från 2500:- o upp hemma
tror dom har fri frakt på ST.Croix spöna.
annars tar dom hem det du vill ha från USA
Blir mitt första St Croix spö, förväntningarna är höga!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 472 visningar
1 gilla