Ursprungligen postat av Alman
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Blir det och fynda något speciellt under Black Friday?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Hugo H Visa inlägg
Fina rullar! blir nog svårt att bli nöjd med abu:n om du jämför med dina daiwor och shimanos
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Benjamin S Visa inlägg
Det där beror på. Gamla generationen Abu-rullar är faktiskt riktigt trevliga. Gamla Premier, Aurora, MGX, MGXtreme och LTZ är riktigt riktigt trevliga.
Kommentera
-
Det där beror på. Gamla generationen Abu-rullar är faktiskt riktigt trevliga. Gamla Premier, Aurora, MGX, MGXtreme och LTZ är riktigt riktigt trevliga.
- Gillar 1
Kommentera
-
Ibland kan saker låta och kännas annorlunda med påspload lina och när man är ute på vattnet.Senast ändrad av Alman; 2022-12-01, 18:39.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg
Något som stör mig enormt med zenon är att centrufigal bromsen skramlar. Har provjerkat med rullen hemma och bromsarmarna skramlar emot bromsplattan. Var det samma med dom gamla rullarna? Det kanske inte är så farlig när man spolar på lina.
Ibland kan saker låta och kännas annorlunda med påspload lina och när man är ute på vattnet.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Alman Visa inläggLägger upp en bild på den usla finishen. Vad tycker ni, är det acceptabelt?
Och det finns cirka 10 ställen till med lufbublar och dålig lackering i kanter. Kan lägga upp fler bilder om någon misstror.
Jag hade skickat tillbaka den.
- Gillar 1
Kommentera
-
Jag känner inte igen fenomenet. Jag har hört talas om det, men det har aldrig varit märkbart på dem IVCB-6 bromsar jag hanterat.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av senzitivity Visa inlägg
Är det inte IVCB-4 i Zenon? IVCB-6, "L" förvisso, var det knepigaste bromssystemet jag ägt (Revo IKE multi 8.0:1). Säkert uppdaterat vid det här laget med samma namn?
Kommentera
Foton
Collapse
-
av erla34Hej! Jag vill ha hjälp att identifiera några finska laxwobbler. De fyra wobblerna är märkta med JM på...2 Foton
-
Kanal: Ljugarbänken
2025-03-23, 20:34 -
-
av FunkenHar ett antal Karikko wobblers som skeden har gått av på typ vid bottennapp! Finns det nya att köpa?...1 Foto
-
2025-03-22, 17:54 -
-
av FunkenNån som provat detta batteri till elmotorn? Skapligt pris 2815kr på Amazon1 Foto
-
2025-02-15, 12:55 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Gäddhängke, 2006-11-14, 19:27
|
64 svar
15 472 visningar
1 gilla