Mothugg: Blekinge gäddrike - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Mothugg: Blekinge gäddrike

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #41
    Hej Björn!
    Kul att du tyckte det var bra!
    Självklart får du snacka lite skit med mig under festivalen om du vill det, jag kommer säkert att lämna ut båten till er så då kan ni få lite generella tips..!
    Angående hotspots så är det lite svårt att ge sådana eftersom vi har 18båtar som ska ut på gäddfestivalen , och att ha 18hotspots för just dom kommande dagarna är väldigt svårt:P
    Men jag ger gärna tips på vilket djup och biotop vi fått dom på senare tid..!
    Naturtrogna färger fungerar, men mina favofärger är blodröda alternativt vita eller ljusa beten!
    Http://blogg.dragsosportfishing.se - Team Dragsösportfishing blogg

    Kommentera


    • #42
      Ursprungligen postat av Allmana_mini Visa inlägg
      Hej Björn!
      Kul att du tyckte det var bra!
      Självklart får du snacka lite skit med mig under festivalen om du vill det, jag kommer säkert att lämna ut båten till er så då kan ni få lite generella tips..!
      Angående hotspots så är det lite svårt att ge sådana eftersom vi har 18båtar som ska ut på gäddfestivalen , och att ha 18hotspots för just dom kommande dagarna är väldigt svårt:P
      Men jag ger gärna tips på vilket djup och biotop vi fått dom på senare tid..!
      Naturtrogna färger fungerar, men mina favofärger är blodröda alternativt vita eller ljusa beten!

      Kanon bra! Vi kommer att ha egen båt med oss ner till festivalen.
      Ja det är lite knepigt med 18 hotspots! Men djupet är kanon bra att veta.
      Okej betesfärgerna passar kanon, det är det färgerna vi använder i Trosa!
      sigpic
      www.bjornsfisketrosa.blogspot.com

      Kommentera


      • #43
        Trevlig läsning, och grattis till de fina gäddorna!

        Kommentera


        • #44
          Ursprungligen postat av xaphod Visa inlägg
          Har en likadan Master 500 som i artikeln och är väldigt nöjd så här långt. Att den har tjockare plåt än en motsvarande Buster ser jag bara som en fördel. Sen har den bättre pris än Bustern - tror man betalar lite onödigt extra bara för märket på Bustern.

          Enligt folk jag haft i båten tycker de att den går bättre i sjön än en Buster. Buster är säkert också bra eftersom så många köper den. Men jag tror man får mycket båt för pengarna om man väljer en Master.
          Kör du master fortfarande, isåfall, vad tycker du?
          How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke

          Kommentera

          Foton

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Relaterat

          Collapse

          Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

          Arbetar...
          X