Import och entusiastprylar! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Import och entusiastprylar!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • Då var vinterns finessprojekt beställt! Ska få sig en uppsättning Hedgehog Air-lager och paras ihop med ett 5-21g spö jag har över. Ska bli riktigt spännande då detta är något man inte ser varje dag och det saknas info på nätet.

    Vad det är jag beställt? Det ska berättas så fort rulle och delar börjar ramla in.
    Senast ändrad av Magnus (Sthlm); 2013-11-04, 19:37.

    Kommentera


    • Hur många brukar handla ifrån jpangler.com?
      Är de vettiga?
      Hur snabba är deras leveranser?

      De har ju riktigt bra priser på en del trevliga rullar.
      Live long and skitfiske på er!

      Kommentera


      • Ursprungligen postat av Magnus (Sthlm) Visa inlägg
        Då var vinterns finessprojekt beställt! Ska få sig en uppsättning Hedgehog Air-lager och paras ihop med ett 5-21g spö jag har över. Ska bli riktigt spännande då detta är något man inte ser varje dag och det saknas info på nätet.

        Vad det är jag beställt? Det ska berättas så fort rulle och delar börjar ramla in.
        Vi får starta en bait finessegrupp!
        Du har beställt en Aldebaran BFS så klart, eller en beggad Liberto Pixy som du skall modda till en Pixilla!

        Kommentera


        • Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inlägg
          Vi får starta en bait finessegrupp!
          Du har beställt en Aldebaran BFS så klart, eller en beggad Liberto Pixy som du skall modda till en Pixilla!
          Inget så sofistikerat. Baserar köpet på en koreansk review översatt i google translate och en bild på innandömet jag hittade. Riktig chansning alltså men förhoppningsvis ett trevligt köp.
          Senast ändrad av Magnus (Sthlm); 2013-11-05, 11:05.

          Kommentera


          • Det är roligt att se att flera beställer coola prylar från utlandet!

            Project-T är mkt intressant rullplattform att följa. Rullen är aggressivt prissatt och förmodligen kommer att äga alla andra rullar i den prisklassen.

            T-wing systemet är modifierat. Se bilden nedan:
            Click image for larger version

Name:	IMG_6132.JPG
Views:	1
Size:	106,9 KB
ID:	1770939

            Slirbroms, kastegenskaper , byggkvalité och känsla sägs att vara jämförbart med rullar som kostar mkt mer, så det blir roligt att höra vad Magnus (Sthlm) tycker om rullen.

            //T

            Kommentera


            • Ursprungligen postat av Magnus (Sthlm) Visa inlägg
              Inget så sofistikerat. Baserar köpet på en taiwanesisk review översatt i google translate och en bild på innandömet jag hittade. Riktig chansning alltså men förhoppningsvis ett trevligt köp.
              Banax/tailwalk Elan!?! Berätta NU!!!
              Hedgehog AIR är i alla fall de grymmaste jävla lager som finns. Körde iväg en order till dem tidigare idag. Jag har blivit helt beroende och håller på att fylla alla rullar...

              Kommentera


              • Själv beställde man ZHI lagerna från Hedgehog och en tub ultra light olja i slutet på förra veckan ska bli kul o se resultatet.

                Kommentera


                • Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inlägg
                  Vi får starta en bait finessegrupp!
                  Jag är på!
                  http://www.reverbnation.com/burnout28

                  Kommentera


                  • Angående finessebaitcasters funderar jag starkt på att lämna haspelrullarna till förmån för en Abu Garcia revo LTX-L. Vet inte om det räknas till entusiastprylar men efter att ha läst en review verkar den riktigt nice! Någon som vet nåt eller kanske tom har en?
                    Är egentligen en rulle för japanska marknaden men som i en begränsad upplaga släppts i USA (om jag fattat det rätt)

                    Kommentera


                    • Ursprungligen postat av Big_Sal Visa inlägg
                      Angående finessebaitcasters funderar jag starkt på att lämna haspelrullarna till förmån för en Abu Garcia revo LTX-L. Vet inte om det räknas till entusiastprylar men efter att ha läst en review verkar den riktigt nice! Någon som vet nåt eller kanske tom har en?
                      Är egentligen en rulle för japanska marknaden men som i en begränsad upplaga släppts i USA (om jag fattat det rätt)
                      Kul! LTX är ju grym med sina 152g och presterar riktigt bra har jag förstått. Den där porterade super shallow spolen är cool, men du bara måste köpa den rosa http://www.hedgehog-studio.com/product/1923

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Storborre, 2013-06-06, 22:19
                      107 svar
                      23 932 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Utter
                      av Utter
                       
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                      2 295 svar
                      261 885 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Monkey, 2016-10-12, 22:07
                      852 svar
                      138 373 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg El_Kebabo  
                      Startad av riggs, 2017-01-18, 18:03
                      1 030 svar
                      192 670 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Hasse92, 2017-06-12, 12:20
                      7 svar
                      2 075 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg billion
                      av billion
                       
                      Arbetar...
                      X