Daiwa Prorex-spön - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Daiwa Prorex-spön

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Aspir3
    replied
    Ursprungligen postat av stahre87 Visa inlägg
    Om du läst genom tråden skulle du se att anteman inte köpt något perception pga utebliven kampanj och problem med lagersaldo
    Syftade mer på om han försökte få tag i det ändå eller om han struntade i det totalt

Lämna en kommentar:

• stahre87
    replied
    Ursprungligen postat av Aspir3 Visa inlägg
    Hade du kollat igenom tråden så hade du sett att på sidan 23 så har jag skrivit om just den kombon du ville ha svar på (XR 10-40) och 2500xr-rullen Blev det något perception?
    Om du läst genom tråden skulle du se att anteman inte köpt något perception pga utebliven kampanj och problem med lagersaldo

Lämna en kommentar:

• Aspir3
    replied
    Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
    Nä, nu skiter jag i Prorex haspel... Ingen har något att specifikt att säga om XR 8' 5-25 eller 10-40g, inte ens Buster har sagt ngt (matnyttigt) och inga fanns att klämma på i de 4 butiker jag besökte... (Buster har väl fullt upp med att leverera nya spön till butikerna, men det hjälper inte nu...)

Har klämt på och läst en del om Perception och dess aktion så nu är det beställt...
    Hade du kollat igenom tråden så hade du sett att på sidan 23 så har jag skrivit om just den kombon du ville ha svar på (XR 10-40) och 2500xr-rullen Blev det något perception?

Lämna en kommentar:

• RUSTY HOOK
    replied
    Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
    Ja alltför kort handtag sa nån som orsak... några har jag sett men ingen 7*3" haspel 10-30 g sedan jag började leta...
    Lättknäckta har jag oxå läst i nån diskutionstråd på fb.

Lämna en kommentar:

• anteman
    replied
    Ursprungligen postat av stahre87 Visa inlägg
    Har sett flera sista tiden som säljer sina perception här ?
    Ja alltför kort handtag sa nån som orsak... några har jag sett men ingen 7*3" haspel 10-30 g sedan jag började leta...

Lämna en kommentar:

• stahre87
    replied
    Har sett flera sista tiden som säljer sina perception här ?

Lämna en kommentar:

• anteman
    replied
    Ursprungligen postat av holden Visa inlägg
    Om du får hem det, skriv gärna en rad om spöt, lurar också på att skaffa ett.
    Felmeddelande... vilket gjorde att ingen beställning registrerades sista kampanjdagen... Fick en ny chans av Mieko i veckan och la en ny beställning, men det gick inte heller, rabattkoden gäller bara lagerspön... så jag blev utan!

Surt, framförallt eftersom jag såg att Happy Angler hade en liknade kampanj på spöt t.o.m. 29/9 med samma pris, men den brydde jag mig inte om då eftersom jag var upptagen med denna butik sen inte kunde leverera...

Nåja, går väl flera tåg. Ber om ursäkt att det blev OT en stund...!
    Senast ändrad av anteman; 2017-08-31, 17:31.

Lämna en kommentar:

• Mabo
    replied
    Det var trist. Har sneglat på ett 40-80 men jag vill kunna kasta ner mot 25g så det blir väl att leta vidare. Tack för recensionen!

Lämna en kommentar:

• shirunai
    replied
    Click image for larger version

Name:	IMG_8831.jpg
Views:	1
Size:	672,6 KB
ID:	1785437
    Så nu har jag hunnit fiska 2ggr och känt på xr40-80 tycker fortfarande man måste ha beten som väger 55-80gram
    jag mätade med en wingmandownsizer som vägde 55g med riggning kastar mellan 22-26meter på gräsmattan vilket jag tycker knappt är godkänt, skulle vilja kasta 30-35meter åtminstonde
    Senast ändrad av shirunai; 2017-08-30, 11:33.

Lämna en kommentar:

• shirunai
    replied
    Ursprungligen postat av Shifty Visa inlägg
    Hur är klassningen på XR 40-80g? Tanken är att i huvudsak användas till beten 60-75 och tyngrebeten till mitt XR 120g.
    Jag tycker man måste kasta 45g+ om draget ska flyga iväg, pigjr 15cm med en viktad ownerbeasthook (ca 30g) kommer inte långt alltså.

Fick hem mitt prorex xr och tatula200hd med jbraid 0.28 och jag är missnöjd över kastlängden, även på wingman downsizer med vikt (55-60g)

edit: kastar längre med abu verdict 9' 80-160g 5601jb och 0.36lina
    jag hoppades på en kastkanon jag tror spöt skulle behöva vara en fot längre

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
2 355 svar
271 271 visningar
0 gillar