Ursprungligen postat av anteman
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Multirulle till Aborrefisket.
Collapse
X
-
Ja det är den, skrapkänslan blir av den där ursågade pinnen på ena brickan när den går över kuggarna på den andra brickan, kanske skulle det gå att putsa lite på den men har inte testat det.
-
Ok, så kan det vara, du RUSTY HOOK är ditt kit samma design som denna från EBay Ukraina för 35 $? Ser gediget ut även om jag inte kan bedöma om det är tekniskt hållbart och riktigt. Kanske ngt som behöver filas på lätt om ditt "skrapar"?
Sagisisnack mm:
http://www.tackletour.net/viewtopic....3504&start=180
Senast ändrad av anteman; 2022-01-01, 23:25.
Lämna en kommentar:
-
Det är den äldre versionen så som jag förstått det. Den nya är gjord av plast med 30% av ett annat material inblandat.Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
Kolla på videon, ca 17.50, nog ser det ut att vara metall, rent av rostfritt stål? Kanske plast till Air men ej 800?
Lämna en kommentar:
-
Kolla på videon, ca 17.50, nog ser det ut att vara metall, rent av rostfritt stål? Kanske plast till Air men ej 800?Ursprungligen postat av krillzen Visa inlägg
Okej. Får väl hoppas att det blir bra, med tanke på att det är plast så blir man ju lite fundersam ang hållbarheten.
Tack så mycket för all hjälp, rullen känns riktigt härlig o längtar till att få gå ut o kasta lite med den
Lämna en kommentar:
-
Okej. Får väl hoppas att det blir bra, med tanke på att det är plast så blir man ju lite fundersam ang hållbarheten.Ursprungligen postat av Benjamin S Visa inlägg
Nej, jag har inte ägt den själv tyvärr.
Tack så mycket för all hjälp, rullen känns riktigt härlig o längtar till att få gå ut o kasta lite med den
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Nej, jag har inte ägt den själv tyvärr.Ursprungligen postat av krillzen Visa inlägg
Just därför jag varit så sugen på just den, vet du hur det påverkar bromsen? Och hållbarhet osv?
Lämna en kommentar:
-
Japp, är väldigt sugen, ser inte speciellt bökigt ut o få dit heller.Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
Skruvat isär och kollat att allt ligger rätt? Sagisi låter ju rätt bra här måste jag säga: https://youtu.be/vsxsEnvrXDI
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Benjamin S Visa inlägg
Sagisi drag clicker är maskinat för att passa bra.
Just därför jag varit så sugen på just den, vet du hur det påverkar bromsen? Och hållbarhet osv?
Lämna en kommentar:
-
Sagisi drag clicker är maskinat för att passa bra.Ursprungligen postat av RUSTY HOOK Visa inläggHar monterat click i min tatula, köptes på eBay från någon ryss, skulle inte köpa click till någon rulle igen då jag upplever den som något skrapig..
Lämna en kommentar:
-
Skruvat isär och kollat att allt ligger rätt? Sagisi låter ju rätt bra här måste jag säga: https://youtu.be/vsxsEnvrXDIUrsprungligen postat av RUSTY HOOK Visa inläggHar monterat click i min tatula, köptes på eBay från någon ryss, skulle inte köpa click till någon rulle igen då jag upplever den som något skrapig..
- Gillar 2
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av GammelfarGod lördag alla.
Jag har i hela mitt liv fiskat med haspel och har för något år sedan hittat min...1 Foto-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2026-04-11, 14:50 -
-
av NodittVet någon om var man kan köpa drev till den rullen så den blir lågutväxlad har en japansk 8.1 det är...2 Foton
-
2026-01-09, 17:01 -
-
av Mathias 70Gav mig själv en julklapp i förtid. 5 nya cobbar från sporting och världens trevligaste Dansk.1 Foto
-
2025-12-11, 16:20 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
|
2 355 svar
276 706 visningar