Savagear Freestyler flopp eller succé? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Savagear Freestyler flopp eller succé?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Har åxå haft svårt att få en bra gång på den, men efter att Mads var i Kalmar och visade lite teknik så ska jag ge den en ny chans. Så tack Mads för en rolig och lärorik "föreläsning" i Kalmar... // från Killen som ville ha din rosa Deviator
    Fånga & Fota & Släpp i.........

Kommentera

• Ursprungligen postat av DavidL Visa inlägg
      Inget bete ær bæst under alla førutsættningar, och vissa dagar hugger dom inte på något..

Tror mkt ligger i att 99% av alla som fiskar jerkbait har børjat genom att se Gæddfeber. Dær hugger det massor stora gæddor på BJ, och en BJ rør sig på sitt sætt, det blir normen før hur ett jekbait skall røra sig? Liknar gången en BJ, ær den bra, annars dålig..

Jag børjade dock mitt jerkbaitfiske med moddade SSR, och Pig. Har byggt upp førtroende i beten som inte alls rør sig som BJ. Dærav designen på Freestyler, och ger man den en ærlig chans under rætt førutsættningar ær den grym!

Tjena David !

Hur kommer det sig att inte Savage Gear har släppt en film om era olika wobblers. Det ligger ju lite små snuttar på eran webb men hade uppskattats om du och Mads hade gjort en ny Jerk film.

Eller har ni gjort en längre film utan att den har uppmärksammats ?

Kommentera

• Ursprungligen postat av fantasten Visa inlägg
        Tjena David !

Hur kommer det sig att inte Savage Gear har släppt en film om era olika wobblers. Det ligger ju lite små snuttar på eran webb men hade uppskattats om du och Mads hade gjort en ny Jerk film.

Eller har ni gjort en längre film utan att den har uppmärksammats ?
        Har inte gjorts någon længre film. Tanken ær nog att snuttarna på webbsidan skall væcka lite intresse och inspiration..

Ær betydligt mer arbete som krævs før att få till något bra, æn vad man kanske spontant tror. Att åka ut och visa ngra beten, ngra grundtekniker och fånga lite mellangæddor imponerar inte mkt på en kræsen puplik. Svårt nog som det ær att pricka rætt på stor fisk, att styra ihop det med en kamera i båten som skall med varje tur under en period gør det inte lættare?

Før egen del lægger jag hellre krutet på att fånga fisk, æn att fånga dom på film..

Sen ær gæddfeber gjord. Hur många och hur stora man æn lyckas fånga, blir det inte i nærheten av trumman och busters fiske. Det blir en andraplats hur bra det æn går? Omotiverande..
        Jag ær mer æn jag verkar vara, och all værldens styrka och kraft vilar innom mig.

Kommentera

• Måste be dig David om ursäkt för tidigare klagomål, efter att ha granskat Mads på mässan har jag nu fått en riktigt skön gång på freestyler, skit bakom spöt heter det väl
          www.stampelures.se

Kommentera

• Ursprungligen postat av Stampe Visa inlägg
            Måste be dig David om ursäkt för tidigare klagomål, efter att ha granskat Mads på mässan har jag nu fått en riktigt skön gång på freestyler, skit bakom spöt heter det väl
            Det dær har vi ju før længe sedan PMat igenom, och glømt
            Jag ær mer æn jag verkar vara, och all værldens styrka och kraft vilar innom mig.

Kommentera

• Ursprungligen postat av DavidL Visa inlägg
              Det dær har vi ju før længe sedan PMat igenom, och glømt
              www.stampelures.se

Kommentera

• Ursprungligen postat av Krif Visa inlägg
                Har åxå haft svårt att få en bra gång på den, men efter att Mads var i Kalmar och visade lite teknik så ska jag ge den en ny chans. Så tack Mads för en rolig och lärorik "föreläsning" i Kalmar... // från Killen som ville ha din rosa Deviator
                Den har jag fiskat med

Kommentera

• Ursprungligen postat av M@da Visa inlägg
                  Den har jag fiskat med
                  Blev det någon utdelning ??
                  Fånga & Fota & Släpp i.........

Kommentera

• Ursprungligen postat av Krif Visa inlägg
                    Blev det någon utdelning ??
                    Nä tyvärr. Jag tog bara något enstaka kast bara för att testa sjukt fet färg

Kommentera

• Ursprungligen postat av M@da Visa inlägg
                      Nä tyvärr. Jag tog bara något enstaka kast bara för att testa sjukt fet färg
                      Finns det bild på denna? Eller är det bara en prototyp än så länge?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                      2 355 svar
                      273 640 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13