Savagear Freestyler flopp eller succé? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Savagear Freestyler flopp eller succé?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiskade för ett par dagar sen utanför Östersund och vi började med att bomba med dom vanliga jerksen, Pig, Buster, lite Cobbar och sånt. Fick inte gäddorna att ta på nånting, till slut slängde vi på Freestylern och det började hugga på var och vartannat kast. Totalt under dagen blev det 11-1 till Freestylern mot resten med en 7kgs som topp. Vad det beror på törs jag inte säga men funderar på om det är den lugna och "tråkiga" gången som väckte gäddorna som kanske inte var sugna på att ta mer ettriga jerks som buster etc. Hur som helst så fick jag en helt annan syn på Freestylern som tidigare inte fått mycket tid just på grund av att den simmar så "tråkigt".

Ska tillägga att det blir ganska häftiga hugg eftersom den går väldigt grunt om man börjar jerka hem den direkt när den har slagit i vattnet.

Kommentera

• Jag fattar nt vf alla klagar ?? Freestyler e ett superbete mer kan man nt säga....
      Jag fiskade med bustrar o big bandit mm under ca ett halvår tills jag köppte en freestyler, första gången jag använde den så fick jag en gädda min första jerk gädda och min andra jerkgädda tog jag också på freestyler...... så man ska inte klaga innan man har fått erfarenheter av vad detta bete kan prestera. Gången fick jag nästan till direkt ....

Kommentera

• Freestyler är lätt den bästa jerken att fånga all fisk på, ibland får man även en gädda.

Kommentera

• Nu er den nye Predator ste public.
          Her ses også Freestylerns gang og hvordan man kan fiske den.

Vh Mads

Kommentera

• själv tycker jag att den första modellen av freestyler är bättre jag och tegel var ute och fiskade ihelgen och vi kom fram till att dom nya inte skakar till lika mycket som dom första gör efter ett jerk eller vid vevstopp. Jag och flera andra tror att just skakningarna som blir då kan vara huggutlösande och personligen tycker jag det var dumt att förändra freestylern. Varför ska man förbättra något som redan är perfekt?

Kommentera

• Ursprungligen postat av Henke The lander Visa inlägg
              Varför ska man förbättra något som redan är perfekt?
              För att sälja fler och tjäna mera pengar.
              sigpic

Kommentera

• Jammen der er ikke ændret noget på form eller udformning??

Kommentera

• nej men man ändrade ögglan på den och vi jämnförde den första modellen och den nya och den första modellen hade bättre "darr" .
                  Då sa tegel att han var stolt över att äga en "gammal freestyler" och jag håller med honom visst tror jag den nya freestyler fungerar bra den med men lite synd att "darret" försvann till en viss del
                  -

Kommentera

• Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inlägg
                    För att sälja fler och tjäna mera pengar.

jo visst är det så men jag personligen sulle hellre köpa den första modellen

Kommentera

• Prøver lige igen. Vi har ikke ændre noget på Frestyleren - den har super meget shake og flash.
                      Prøv at skifte Daichi 2X Krogene til VMC og den vil være slow float til suspendig - super godt netop nu.

Kan anbefale den nye Zander og Baby cod farve - de rykker i Klart vand.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                      2 355 svar
                      273 699 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist  
                      Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13