Var har du hittat revo rullar från ex Indonesien och samoa?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ambassadeur Revo STX
Collapse
X
-
Ja, det var ju faktiskt ganska lustigt.
http://www.alibaba.com/product-free/...R_REVO_SX.html <- där har vi en SX från Indonesien.
Kommentera
-
Är ni säkra på att "Place of Origin" verkligen innebär tillverkningsland i detta fall???
Jag har aldrig sett en Revo som inte är stämplad med annat än Made in Korea! De billigare Max är väl från Kina. Sedan spelar väl tillverkningsland mindre roll så länge man inte tullar på Material, kvalitetskontroll mm mm. Fast jag gillar personligen när det står Made in Sweden..känns liksom bra i dessa tider när det mesta kommer från Asien?
Kommentera
-
Place of origin betyder ursprungsland, vilket på vissa silvermax är American Samoa och sedan shippingport Shanghai och dom säljs av samma fabrik som gör max-rullarna som är från China Mainland snacka om rörigt att klura ut var prylarna kommer från , har även hittat en Revo S som hade american samoa märkningenÄr ni säkra på att "Place of Origin" verkligen innebär tillverkningsland i detta fall???
,
Det där med klisterlappar och kartonger bevisar egentligen bara var lappen eller kartongen är gjord, en kompis till mig körde massor med kläder från Rumänien till England där dom fick satt på lappen made in England sedan kördes dom tillbaka till Rumänien och såldes vidare.
Kommentera
-
Ok mycket åsikter, trodde inte att det skulle dyka upp så mycket negativt eftersom rullens ord.pris är så högt. Jag är nybörjare på spinn, blir min första multi/lågprofilare men eftersom det var rea tänkte jag slå till för en annars dyr rulle borde hålla ganska hög klass tycker man ju!
Kollar även på "Ambassadeur C3" som ska vara en riktig slitvarg och "Ambassadeur RCN 50 C6" , åsikter?
PS. Fiskar bara i sötvatten
"Man kan aldrig njuta och få fisk samtidigt" -Okänd
Följ mitt fiske: http://tubbesmete.wordpress.com
Kommentera
-
Ja,du får ju välja vem/vilka du vill tro på :-).Vissa här har en MYCKET traumatisk erfarenhet av revorullarna,medans andra bara fiskar på...
Men kollar du på runda rullar brukar folk ofta rekommendera 5500cs ProRocket.Där kan man använda ordet slitvarg utan problem.Använd sökfunktionen här och du har lite att läsa...:-P
Kommentera
-
Place of origin betyder ursprungsland
Jo det är väl den raka översättningen. Men, sedan kan det ju vridas o myglas kring det här.. Var det inte liv i för ngt år sedan i livsmedelsbranschen när importerat kött packades om i Sverige och därmed fick stämplen "Svenskt Kött"...eller så..
Kommentera
-
Jag nämnde bara att man inte bör använda den till något annat en det den är gjord för och undvika saltvatten, om TS följer det har han en alldeles utmärkt rulle.. annars finns det rullar från Shimano som är betydligt mer lämpade för 30-40 gr beten till ungefär samma pris.Negativa kommentarer finns det för övrigt kring i princip alla produkter här på Fiskesnack om man kollar runt i trådarna.
Kommentera
Foton
Collapse
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46
|
231 svar
32 140 visningar