handdator

Visa fullständig version : elmotor med fotstyrning

Tekky
2007-04-08, 18:16
hade tänkt att skaffa mig båt vartefter när bilen blivit såld o sådär, och den tänkte jag då utrusta med en sån där flashig elmotor som man har en pedal till.
då till min fråga: vart får man tag i sådana?

PudDphantom
2007-04-08, 18:29
Det e bra grejjer det, rekomenderar det varmt;) Skall man ha de lite dyrare varianterna så skall man absolut ta en ifrån USA. De är mer än dubbelt billigare "over there".. E du intresserad av en med elektrisk styrning med fjärkontroll osv. eller en med mekanisk styrning? Jag och KG? har båda Minn Kota powerdrive, jag e ruggigt nöjd och jag har även hört att KG? e nöjd.. så de rekomenderar jag starkt.

Gösen
2007-04-08, 18:55
Det e bra grejjer det, rekomenderar det varmt;) Skall man ha de lite dyrare varianterna så skall man absolut ta en ifrån USA. De är mer än dubbelt billigare "over there".. E du intresserad av en med elektrisk styrning med fjärkontroll osv. eller en med mekanisk styrning? Jag och KG? har båda Minn Kota powerdrive, jag e ruggigt nöjd och jag har även hört att KG? e nöjd.. så de rekomenderar jag starkt.

Ja eller hälften så dyra kanske...

Tekky
2007-04-08, 19:02

hmm.... är inte så insatt=P har bara sätt sånnadär i fiskeprogram från staterna=P visste inte att de fanns olika alternativ, hur funkar de olika varianterna?

länk?

Xtreame
2007-04-08, 19:11
Har också frontmonterad elmotor med fotstyrning.
Är riktigt nöjd med den. Suveränt då man glider runt i vikar och jerkar mm.
Köp en!:cheers:

Kallhälls marina har broschyr på Minn Kotas elmotorer och i den finns det fotstyrda eller till och med fjärrkontrolls styrda!
Ring dom för broschyr! 08-505 730 00