Visa fullständig version : rst/lf shadow 62 jerk?
nån som känt på lundgrens nya jerkspön, shadow? behöver ett nytt jerkspö och "på pappret" så verkar detta spöt grymt, extremt lätt och välbalancerat, bra ryggrad och känsla,
då jag har en bra bit upp till sthlm så kan jag inte känna och klämma på det, så är det nån som kännt på det eller rent av har ett som kan ge ett utlåtande?
jerkbait-fiske
2007-08-15, 22:53
ring lundgrensfiske och fråga dom vet jag
har fiskat med rst premium och lf jerk och dom var bra jerkspön
men jag tror att lf shadow är någonting i hästväg
hadde jag inte nyligen köpt nytt spö skulle jag ha köpt den
mjo, iofs. tror att jag kör på ett sånt spö iaf, känner mig vågad och köper ett utan att känna på det ;)
en kompis till mig har ett prmium heavy och det är skönt, så jag tror väl inte detta är sämre
jerkbait-fiske
2007-08-15, 23:07
köper du en sådan så har du garanterat grymmare spö än polaren
sen har ju spöt en enormt brett kastregister
Jag har känt på ett, helt sjukt lätt och välbalanserat. Verkligen känsla i det också, finns kastresurser och ändå ingen lyktstolpe. PA stack ett demospö i näven på mig nästan direkt när jag kom dit men det var Lamiglaset jag föll för :)
FreeHeeler
2007-08-22, 23:40
Om du redan har köpt spöt / kommer att köpa skulle det vara uppskattat med lite feedback när du testat det i skarpt läge.
Är nämligen jäkligt sugen på att köpa ett själv =)
väntar på löööön. sen så ;)
Hejsan.
Ny här.
Intresserad av hur det gått med inköp/test av Shadow spöet.
Är själv ute efter ett Shadow 62 för Jerk och Shadow 74 för "det andra".
Står mellan dessa och ST Croix och diamondback Wand.
Tjena Grubbel! Du har pm om Bulldawg's! Sattsa på St.croix premier serie. Du får knappast mer spö för pengarna, ruggigt slitstarka och riktigt styva som jag ialla fall gillar. Riktitigt slitvargar till vansingt bra priser.
spöt ligger på posten under helgen :( men på måndag lär jag nog få det
Hejsan.
Ny här.
Intresserad av hur det gått med inköp/test av Shadow spöet.
Är själv ute efter ett Shadow 62 för Jerk och Shadow 74 för "det andra".
Står mellan dessa och ST Croix och diamondback Wand.
Slå även ett öga på lamiglasen, sjukt grymma spön med matt finisih på klingan. Mycket ryggrad men ändå en jävla massa känsla.
hämtade ut det idag, men toppen vart avröken..precis bakom toppöglan, lite surt men inga större bekymmer, limmade dit en ny och det jag kan säga hittils är att det är grymt skönt, jämför man med ett stiff så är det lättare, snabbare, snyggare och framför allt inte lika framtungt. Ser fram emot att fiska med det också
jerkbait-fiske
2007-10-01, 19:59
skitfiske på dig samt underbara hårda hugg
Bigfisher
2007-10-01, 20:08
hämtade ut det idag, men toppen vart avröken..precis bakom toppöglan, lite surt men inga större bekymmer, limmade dit en ny och det jag kan säga hittils är att det är grymt skönt, jämför man med ett stiff så är det lättare, snabbare, snyggare och framför allt inte lika framtungt. Ser fram emot att fiska med det också
Var toppen av när du fick spöet ?
jerkbait-fiske
2007-10-01, 20:13
vart det topöglan som var av???
kan dom inte vara lite försöktiga posten när dom hanskas
med dessa underbara fiskeredskap?:fisk:
japp, toppen va av när jag fick spöt, men då det va precis intill toppöglans "skarv" så förlorar jag knappt en cm, så jag tyckte det inte va lönt att göra skadeanmälan,
fattar dock inte hur de har handskats med den då det ligger i sitt fodral insvept i tidningspapper innuti en hård oskadad kartongtub.
japp, toppen va av när jag fick spöt, men då det va precis intill toppöglans "skarv" så förlorar jag knappt en cm, så jag tyckte det inte va lönt att göra skadeanmälan,
fattar dock inte hur de har handskats med den då det ligger i sitt fodral insvept i tidningspapper innuti en hård oskadad kartongtub.
Kan ju ha varit ett konsruktions fel.. Jag skulle reklamera spöt direkt för om toppen gått av så lätt så skulle inte jag våga fiska med spöt..
Hur det gått av har jag ingen aning om men jag har svårt att tro att ngn på lundgrens skulle vara oaktsamt med ett spö lr skicka iväg ett trasigt spö.
jerkbait-fiske
2007-10-01, 21:32
ring o prata med lundgrens dom har grymm service har själv haft problem med ett spö tidigare fick byte ut den direkt
:asflabb2:
Ring och snacka med P-A så får du ett nytt. Bättre service än lundgrens finns inte!
vBulletin® v3.7.4, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.