Visa fullständig version : Mässa
Team_Ryck
2010-04-15, 23:11
Jag ska eventuellt kolla om de finns intresse att anorda fiskemässa i karlstad.. Jobbar nämligen i den branchen och har kapacitet att bygga en hel mässa vad allt detta innebär. Behöver göra en research på detta.. Skulle vara kul och höra vad folk tycker... peace out
låter fett nice, skulle garanterat komma om jag var ledig
Fiskkonservator Lubbe
2010-04-16, 15:33
Jag ska eventuellt kolla om de finns intresse att anorda fiskemässa i karlstad.. Jobbar nämligen i den branchen och har kapacitet att bygga en hel mässa vad allt detta innebär. Behöver göra en research på detta.. Skulle vara kul och höra vad folk tycker... peace out
Jag är på eftersom det är nästan på min bakgård isåfall. Dock, betalar jag inte för mig :ordning: :) de senaste 4 mässorna i sverige och danmark är erbjudanden alltid gratis då de förstått värdet jag tillför mässan med mina verk (äntligen) ....+att jag aldrig har gott om cash i dessa tider :)
http://www.fiskkonservator.se
Mvh
Fiskkonservator Lubbe
Fiskkonservator Lubbe
2010-04-16, 22:09
oooooooooops läste "Kristianstad"... men kan säkert ändå haka på om det behövs hantverkare på mässan...
Stormblåst
2010-04-21, 09:43
Intresse finns här med, låter som en skitbra idé. Jag kommer om det blir av.
twinpower_feskarn
2010-04-21, 19:34
jag kommer utan tvekan om det blir något:) men man måste väl veta om några butiker och andra företag vill komma?
Självklart kommer vi + troligtvis ett helt gäng från Arvika!
Med tanke på Vänern inpå knuten skulle troligtvis trolling vara ett populärt inslag bland alla jerkbaits.
Mvh Micke