Visa fullständig version : Fiskevatten i Västerås
SalmoSlider26
2011-03-03, 19:55
Hej, vet någon något bra fiskeställe där man kan stå från land i Västerås. Vill gärna ha lite alternativ nu till våren. (fiskar just nu i skitviken ). Tacksam för svar!:D
Jonteisaksson
2011-03-03, 22:09
Söker jag med. men runt björnön, ängsö och borgåsund är där jag varit mest du får gärna tipsa om platser du med :)
SalmoSlider26
2011-03-03, 23:10
Bor rätt nära björnön , fiskar du på bryggorna vid bron på vägen in till björnön eller längre bort?Om du har något favoritställe som du kan beskriva vart det ligger skulle jag var riktigt tacksam !:D
Tidö-Lindö där jag bor har ni ju. Prova mellan Källskär och Gåsudden. Annars Tjurudden om ni är ute efter Gös.
Mvh PD
Jonteisaksson
2011-03-05, 22:49
Bor rätt nära björnön , fiskar du på bryggorna vid bron på vägen in till björnön eller längre bort?Om du har något favoritställe som du kan beskriva vart det ligger skulle jag var riktigt tacksam !:D
Har varit varit vid bryggorna, södra björnön, en betongbrygga vid södra björnön har väl inte haft super bra resultat men det är ju alltid fint att få fiska av sig lite;)